Skrevet av Emne: Msn og tyrkere  (Lest 734 ganger)

Utlogget Lilah

• Avhengig pus
  • **
  • Takket: 26
  • Kjønn: Kvinne
  • Fra Vestfold og er 24 år
    • Vis profil
    • Lilah
Msn og tyrkere
« på: 13 September 2006, 12:23:12 »
Husker dere for en stund siden, da det var en nettside man kunne registrere seg på for å få vite hvem som har blokkert deg fra Messenger? (mulig det var flere forskjellige, husker ikke)
Søstra mi gjorde det, og måtte oppgi epostadresse og passord. Ikke så lenge etterpå fikk hu ikke logga seg på Messenger eller hotmail lenger. Hu måtte bare lage ny adresse til slutt. Dette er jo lenge siden nå, flere måneder. Men nå rett istad logga plutselig noen seg på med den gamle adressen og hennes nick. Jeg trodde det var hu og begynte å snakke med a, men fikk bare svar på dårlig engelsk. Viste seg at det var en tyrker som hadde hacka opplysningene hennes og skulle ha meg til å vise meg på webcam for å få msn'en tilbake (tror han trodde det var min adresse). Gjorde selvfølgelig ikke det,men han virka så truende at jeg logga meg ut og skifta passordet til et med en kombinasjon av tall, tegn og store og små bokstaver.
Så mitt råd: aldri oppgi adresse og passord noe annet sted enn på en side du allerede er logga inn på (keitete forklart, men når man bytter passord på msn må man først logge seg inn og så oppgi passordet 2 ganger for å bytte det)

Utlogget christel

• Kattunge
  • **
  • Takket: 0
    • Vis profil
    • (N)Wachiris
SV: Msn og tyrkere
« Svar #1 på: 13 September 2006, 15:16:49 »
Æsj! Så vemmelig!  :crazyII[1]:
Tusen takk for advarselen!  :bigarmhug:

Utlogget Christine

• Skravlepus 4
  • Takket: 423
    • Vis profil
SV: Msn og tyrkere
« Svar #2 på: 13 September 2006, 15:19:55 »
Har hørt rykter om dette ja, pass på hva dere gjør på nettet  :x-fingre[1]: Det med å se hvem som har blokkert deg eller ikke kan man fint finne ut selv også, bare å gå på altarnativer og personvern og vis hvem som har deg i kontaktlisten ( de sidene som påstår de kan mer enn dette lyver og skal bare hacke  :whistling: )
En katt er ikke "bare" en katt, det er noe av det beste man kan oppleve, ren kjærlighet!

http://potespor.spreadshirt.net