Jeg er litt usikker på hva jeg skal gjøre her...
Destiny fikk løpetid i en alder av 5 1/2 mnd, noe som er veldig tidlig for en ragdoll.
Hun har løpt veldig ofte, ca. hver tredje uke siden mai.
Det er antakelig dette som har gjort at hun er så liten, og at hun ikke vil legge på seg. Hun veier bare 2,5 kg, og veide det samme nå, som for en måned siden. Så helst at hun veide ca en halvkilo mer...(Hun er ikke "beinrangel", og alt stemmer vel overens med kroppens proposjoner)
Har prøvd det meste for å få henne til å legge på seg, og nå spiser hun bare Hill's Kitten. (Hun begynte å spise mer da jeg gikk over til dette fóret)
Det jeg lurer på, er om jeg skal sette henne på pillen eller ei...
Jeg har planer om parring før jul en gang, men må jo selvfølgelig se det an litt. (Hun blir ett år i november) Så det blir uansett ikke bruk over lang tid...
Oppdretteren sier at jeg bare må sette henne på pillen, mens veterinæren er skeptisk mot det.
Det å sette henne på pillen, kan vel hjelpe henne å stresse mindre i disse periodene, og muligens gjør at hun kanskje legger på seg og utvikler seg litt?
Har også blitt anbefalt å få en B-vitamin innsprøytning på henne, er det noen som har erfaring med det?
(Dette for å øke matlysten)