Da har vi kommet oss frem dit vi skulle! Nasse og Tussi tok det å kjøre bil med glans.. MEN!!!!!!!!!!! Turen gikk langt fra smertefritt.. :hihi[1]:
Nasse driver å piper litt mens vi kjører, vi tror dette er fordi han ikke likte å kjøre bil, men neida.. Plutselig kommer det en kjent lukt! BÆSJ! :ad[1]: "noen" har bæsjet, og det er Nasse, inni transportburet sitt! HERLIG!

Vi må frese inn på en bensinstasjon, inn med hele transportburet inn på doen, prøvde å vaske kattene og transportburet inne på det lille bensinstasjontoalettet, det var litt av ett prosjetk skulle det vise seg! Toalettet STINKER kattebæsj, og køen blir bare lengre og lengre på utsiden..
Oki,jeg præver å smugle buret ut, men det er ikke så lett når det står 20 stykker i kø ved kassen og vi må forbi der.. :icon_razz:
På vei ut døren oppdager jeg at luken er ikke skikkelig lukket.- tenk om kattene hadde klart å komme seg ut og disse måtte fanges inne på trafikkstasjonen!

:icon_razz: :icon_razz:
Joda, på vei igjen, bilen stinker kattebæsj, og vi prøver å komme oss frem så fort som mulig, og DER! Tussi begynner å pipe og krafse på buret! Å nei å nei!!! Nå skjer det igjen! HVOR er en rasteplass?? Kjører for harde livet, men den kommer litt for sent.. Vi tar ut katteburet, og der har jammen meg Tussi tisset inni buret... Uff og uff... Kan det bli værre nå?
Samvittigheten ovenfor de stakkars kattene gnager, prøver å gi på, komme oss frem!
Endelig fremme må vi prøve så godt vi kan å vaske kattene, men de er jo ikke akkurat begeistret for å måtte dusje, så vi ender begge opp med noen saftige kloremerker..
Så nå står transportburet til tørk, det så ikke ut!
For en fæl kattemor jeg er...

Men jeg trodde jo ikke at det ville bli sånn!! Synes så synd på kattene mine som måtte være inni det buret!

Men hadde vi sluppet de ut i bilen hadde det vært bæsj overalt...