Skrevet av Emne: Dyreleger på Romerike?  (Lest 3666 ganger)

Utlogget Tussimor

• Medlem av Kesamen
  • Skravlepus 2
  • Takket: 189
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
Dyreleger på Romerike?
« på: 02 September 2006, 15:38:55 »
Noen som har noe erfaring med dyreleger på Romerike? Vi har bare vært en tur hos dyrelegen og da var vi på Riis, Skedsmo dyreklinikk. Noen som kan anbefale andre dyreklinikker, eller har erfaring med denne?

Utlogget Ajax

• Fin pus
  • Takket: 6
  • har ingen siameser lenger
    • Vis profil
SV: Dyreleger på Romerike?
« Svar #1 på: 09 September 2006, 22:11:19 »
Jeg var aldri fornøyd med Skedsmo, jeg brukte Jessheim dyreklinikk, og var KJEMPE-fornøyd med dem!!!!!
Ajax UTEN Kakao -pusen!

Utlogget Tussimor

• Medlem av Kesamen
  • Skravlepus 2
    • Vis profil
« Svar #2 på: 09 September 2006, 22:14:27 »
Det var ikke de på skedsmo som kastrerte katten din nå vel?...

Utlogget Kattemor

• Skravlepus 1
  • **
  • Takket: 184
    • Vis profil
    • Kattemors Kosekrok
« Svar #3 på: 09 September 2006, 23:06:04 »
Jeg har prøvd ut noen her på Skedsmo, og kommet frem til at 10 liv på Lørenskog er bra.
Min blogg:  http://kattemorskosekrok.blogspot.com/

Bloggen er oppdatert 24.11.08

Utlogget Tussimor

• Medlem av Kesamen
  • Skravlepus 2
    • Vis profil
« Svar #4 på: 09 September 2006, 23:17:18 »
Jeg har prøvd ut noen her på Skedsmo, og kommet frem til at 10 liv på Lørenskog er bra.
Vi lurte på den, men valgte Skedsmo siden den var nærmest oss.. Skal sterilisere Tussi på fredag, skal se hva jeg synes om de da.. :)

Lubb1

• Gjest
« Svar #5 på: 10 September 2006, 14:35:50 »
Jeg bruker Nannestad Dyreklinikk og er veldig godt fornøyd med dem  :biggrin:

Damrongs

• Gjest
« Svar #6 på: 10 September 2006, 16:54:04 »
Når jeg bodde i Skedsmo brukte jeg Fet og Sørum dyreklinikk .
Der er de så greie alle som jobber der,de fortalte alt hva de gjorde så en følte at her tar de vare på dyrene
Det ligger på Øya i Fet ned mot Ishallen
Og der er det også vakttlf trenger en dyrlege om natten så får en opplyst tlf nr til vakthavende lege.

Brit

Geoje

• Gjest
« Svar #7 på: 02 Oktober 2006, 14:18:01 »
Nittedal Dyreklinikk på Slattum! De er superflinke og sjelden ventetid eller behov for timebestilling.  :icon_smile:

http://www.nittedaldyreklinikk.no/

Utlogget fiamor

• Spretten katt
  • Takket: 2
    • Vis profil
« Svar #8 på: 11 Januar 2007, 14:56:18 »
Den nye dyrlegeavdelingen på Råholt er kjempefin.. Samme med Eidsvoll

Fialine

"fiamor"

Utlogget Titus

• Kattunge
  • **
  • Takket: 3
    • Vis profil
« Svar #9 på: 18 Januar 2007, 21:15:32 »
Jeg har brukt Skedsmo dyreklinikk i mange år nå, både til hund og katt. Jeg er VELDIG fornøyd og kunne ikke tenke meg å gå noen andre steder. Men, det er en ting jeg er veldig nøye med, og det er at jeg går til Næverdal. Ham er jeg veldig fornøyd med. Noen kan reagere på at han er veldig direkte hvis det er noe galt - han går ikke rundt grøten. Han sier også klart i fra dersom han mener man som eier har gjort noe galt. Jeg er selv veldig fornøyd med ham, og selv etter over 30 år som dyrlege var han overlykkelig da han så at tispa vår var drektig. Han er en dyrlege som virkelig har valgt riktig yrke!

Utlogget Tussimor

• Medlem av Kesamen
  • Skravlepus 2
    • Vis profil
« Svar #10 på: 18 Januar 2007, 21:34:33 »
Jeg har brukt Skedsmo dyreklinikk i mange år nå, både til hund og katt. Jeg er VELDIG fornøyd og kunne ikke tenke meg å gå noen andre steder. Men, det er en ting jeg er veldig nøye med, og det er at jeg går til Næverdal. Ham er jeg veldig fornøyd med. Noen kan reagere på at han er veldig direkte hvis det er noe galt - han går ikke rundt grøten. Han sier også klart i fra dersom han mener man som eier har gjort noe galt. Jeg er selv veldig fornøyd med ham, og selv etter over 30 år som dyrlege var han overlykkelig da han så at tispa vår var drektig. Han er en dyrlege som virkelig har valgt riktig yrke!
Tror vi har vært hos litt forskjellige der. Men siste gangen når vi skulle ta noen sting så var jeg hos han. Da hadde jeg brukt bag'en og ikke transportburet når vi skulle dit,- han synes bagen var litt liten når vi skulle legge en sedert pus opp.. Men greit å få beskjed!  :icon_smile:

Utlogget Sommer

• Kattepratpuser
  • Skravlepus 3
  • Takket: 94
  • <3 Mia og Milo
    • Vis profil
« Svar #11 på: 18 Januar 2007, 21:36:55 »
Jeg har ikke noe å sammenlikne med, for jeg har aldri brukt noen andre enn de på Jessheim, men jeg er KJEMPEFORNØYD. De er så snille der. Forklarer ordentlig og tar oss på alvor. Tror de behandler dyra godt også.
Da vi kastrerte Ludde måtte jeg levere han på mårran, og så ville de ha han der hele dagen helt til narkosen var gått ut. Jeg kunne hente han etter jobb.
Har hørt at det er mange dyreklinikker som sender hjem kattene med det samme. Jeg synes det var super service at de tok vare på han så lenge. Veldig betryggende for meg å vite at han var i gode hender.

Har du TV Romerike? Der har de startet en serie nå om hverdagslivet på Jessheim dyreklinikk.
Ser ut som de er veldig flinke der.  :)

Men bakdelen med Jessheim Dyreklinikk for din del blir jo at det er et stykke unna da...

Utlogget Tussimor

• Medlem av Kesamen
  • Skravlepus 2
    • Vis profil
« Svar #12 på: 18 Januar 2007, 21:41:11 »
Jeg har tv Romerike ja.. Hvilke dager er det det går?

Jeg har lurt på å prøve katteklinikken ti liv eller noe sånn på Lørenskog,- de har jo bare katter.. Men jeg er ihvertfall fornøyd med Skedsmo uansett. De ligger bare noen hundre meter fra her vi bor,- hadde jeg vært sprek så hadde jeg spasert.  :fnis[1]:

Utlogget Sommer

• Kattepratpuser
  • Skravlepus 3
  • <3 Mia og Milo
    • Vis profil
« Svar #13 på: 18 Januar 2007, 21:45:53 »
Jeg vet faktisk ikke hvilken dag det går. Her hjemme pleier tv'n å stå på på formiddagen på lørdag og søndag. Da viser de repriser av alle ukens programmer fra 09-12.

Utlogget Tussimor

• Medlem av Kesamen
  • Skravlepus 2
    • Vis profil
« Svar #14 på: 18 Januar 2007, 21:48:32 »
Skal du ha meg opp så tidlig!  :icon_eek:

Utlogget Sommer

• Kattepratpuser
  • Skravlepus 3
  • <3 Mia og Milo
    • Vis profil
« Svar #15 på: 18 Januar 2007, 22:39:25 »
Opptaker er lurt. Da kan du sove så lenge du vil, og så kan du spole så masse du vil etterpå.

Dessuten er det mye repriser, så jeg tror du har god sjans til å få det med deg nesten når som helst.  :)