Jeg får ikke til å laste opp bilder her på forum, men for de av dere som er med på orientalerlista så blir det mulig med en titt.
Men himmel og hav for et styr det var i går. Sara var skiikkelig dårlig, og etter å ha sovnet i doen med tunga ute var den full av sand, så hun lot den vbare henge ute, så jeg måtte skylle av den med vann før hun tok den inn. Kakao på sin side tryna i vannskåla, gjett om han klaget sårt da?
Jeg hadde egentlig tenkt å la begge sove på baadet med varmekablene på, men det gikk ikke, siden Sara ville være i fred, og Kakao ville ha trøst. Han prøvde å legge seg inntil henne, og hun knurret. Så prøvde jeg å ha henne i bur, men det var et slikt tøybur, og da prøvde kakao å sette seg oppå det for å få kontakt med henne, og da ble jo den stakkars kattedama flat...
Så enden på visa var at verdens mest bortskjemte raggsokkpus har sovet mellom Kåre og meg i natt. dvs, det var MENINGEN at han skulle ligget mellom oss, men han insisterte på at han skulle ligge oppå, og inntil meg, under dynen, og hvis jeg forsøkte å snu på meg i søvne, gråt han som en unge, og minnet meg om at han var "syk". I tillegg har gubben snorket som det er lenge siden jeg har høørt ham, sp jeg har ikke fått mye søvn i natt. Jeg måtte stå opp en tur i natt, for jeg kom på at minstegutten min hadde jo mistet en tann, og at jeg hadde glemt å legge en mynt i vannglasset der tanna lå, (det vile jo vært krisa, ikke sant) så jeg gikk nad og ordnet det, da jeg kom opp satt kakao ikke i senga der jeg hadde gått fra ham, men rett innenfor soveromsdøren og klaget høylydt over at jeg hadde forlatt ham. At gubben fortsatt lå i senga spilte ingen rolle, han er jo MIN pus! '(eller var det motsatt, at han eier meg? lurer litt på det ja)
Sara har ligget i fred på varmekablene, og bortsett fra at hun ikke greide åp hoppe opp på klatrestativet i morges, virker hun i fin form i sag. Heldigvis!
Puh, det her har vært litt av et døgn!