Skrevet av Emne: Nå har vi fjernet mokka-bønnene til Kakao!....  (Lest 2809 ganger)

Utlogget Ajax

• Fin pus
  • Takket: 6
  • Kjønn: Kvinne
  • har ingen siameser lenger
    • Vis profil
Nå har vi fjernet mokka-bønnene til Kakao!....
« på: 22 August 2006, 18:29:13 »
Åh, jeg føler meg så slem!!!! Sarapusen til Walter har fått p-piller, men har antagelig greid å spytte ut noen, for hun  kom i brunst likevel, og Kakao har parret i vei...
Og siden jeg ikke hadde lyst på blandingskatter for det første, og i allefall ikke en haug deformerte kattunger siden hun gikk på p-piller, fant jeg ut at tiden var kommet for å sterilisere henne.
Og etter litt tenking til og fra fant jeg ut at det var like greit å kastrere Kakao også. Siden han skal være mest innekatt, og naboen har hunkatter osv, så tenkte jeg at han unngikk endel stress om jeg kastrerte ham...

Men jeg føler meg fryktelig slem likevel!

særlig fordi han fikk en blødning mens de gjorde det, så han er sydd ekstra, og småblør litt fortsatt. :ad[1]:

Kald var han også når jeg hentet ham, så nå har han på seg en raggsokk som jeg klippet hull til hode og forlabber. Det var visst litt godt å få på den.

Sara er grønn i fjeset, siden begge er ID tatovert, og hun er egentlig hvit i fjeset, når hun ikke har tatoveringsfarge i ansiktet da.... :icon_sad:

Egentlig hadde jeg begge to i et stort bur, men siden Sara bestemte seg for å legge seg til å sove rusen ut i Kattedoen, og bestemte seg for at Kakao ikke fikk lov å gå på do i "sengen" hennes, måtte jeg legge Kakao i et annet bur....

Stakkars pusene mine!
Ajax UTEN Kakao -pusen!

Heidi K

• Gjest
SV: Nå har vi fjernet mokka-bønnene til Kakao!....
« Svar #1 på: 22 August 2006, 18:33:01 »
Stakkars pusene  :icon_sad:

Men de er helt fine igjen imorra tenker jeg!

Aino

• Gjest
« Svar #2 på: 22 August 2006, 18:40:21 »
Stakkar pusene  :icon_sad:

Men nå får du noen hærlige kosepuser...det kan jeg love deg.

Gi Kakao en ekstra trøste klem  :bigarmhug: fra oss i nord..

Utlogget Ajax

• Fin pus
    • Vis profil
« Svar #3 på: 22 August 2006, 18:58:10 »
Stakkar pusene  :icon_sad:

Men nå får du noen hærlige kosepuser...det kan jeg love deg.

Gi Kakao en ekstra trøste klem  :bigarmhug: fra oss i nord..
Men de var jo kosepuser fra før, Stakkars kakaoen min! bu-hu!.... I dag morges kom han inn og vekket meg med småprat og murre-kurring, også belønner jeg ham med å slenge ham i buret og levere han til nøtteknekkeren.... Åh,jeg har så dårlig samvittighet!
Med Sara var det jo nørvendig, siden hun kanskje var drektig, selv med P-piller, (hun var ikke det, viste det seg, men, hun ville sikkert kommet til å bli det...) Dessuten hun er jo Walters, Kakao er babyen min, og jeg føler meg SKREKKELIG slem!
Men han er veldig søt med den raggsokk-genseren da.... :morsomt:
Ajax UTEN Kakao -pusen!

Aino

• Gjest
« Svar #4 på: 22 August 2006, 19:12:39 »
 :le[1]: Du skulle jo ha tatt bilde av raggsokk katten, så vi kunne få se da, vet du :icon_rolleyes:

Nå kommer i allefall Kakao til å bli overkosepus :icon_lol:

Utlogget Ajax

• Fin pus
    • Vis profil
« Svar #5 på: 22 August 2006, 19:24:42 »
:le[1]: Du skulle jo ha tatt bilde av raggsokk katten, så vi kunne få se da, vet du :icon_rolleyes:

Nå kommer i allefall Kakao til å bli overkosepus :icon_lol:
blir vel en skikkelig borrelås da ja!
Ajax UTEN Kakao -pusen!

Utlogget Ulla

• Administrator
  • Skravlepus 4
  • Takket: 660
  • Potespor i våre hjerter
    • Vis profil
« Svar #6 på: 22 August 2006, 19:45:51 »
Er Kakao fra ditt oppdrett Himmeltindens? Da er jo Kakao opprinnelig Vesteråling  :humre:

Attack`s

• Gjest
« Svar #7 på: 22 August 2006, 20:40:05 »
God bedring til de vordene lykkelige kastratene  :bigarmhug:
Husk at Kakao kan kanskje ha levedyktige småtroll som kan sine ting frem mot 6 uker etter kastrering  :wink[1]:

Aino

• Gjest
« Svar #8 på: 22 August 2006, 20:48:22 »
Er Kakao fra ditt oppdrett Himmeltindens? Da er jo Kakao opprinnelig Vesteråling :humre:

Jepp...kakao er rene nordlenningen og pur vesteråling...
Han er en Himmelpus, som ter seg så pent, at jeg blir rent stolt :dobbellove:

Utlogget amahel

• Forumslave katt
  • Takket: 157
    • Vis profil
    • amahel
« Svar #9 på: 22 August 2006, 21:23:47 »
God bedring Kakao  :bigarmhug:

Og velkommen inn i rekken til de kastrerte tantene  :humre:

Attack`s

• Gjest
« Svar #10 på: 23 August 2006, 01:07:01 »
Ikke for det,jeg elsker ikke akkurat mokkabønner,men litt gode er dem jo.
Men vet ikke om jeg noen gang klarer å spise dem igjen,får assiasjoner til Kakao sine bønner nå i stedet  :fnis[1]:

Utlogget Busta

• Administrator
  • Skravlepus 4
  • Takket: 301
    • Vis profil
« Svar #11 på: 23 August 2006, 10:12:22 »
Ikke for det,jeg elsker ikke akkurat mokkabønner,men litt gode er dem jo.
Men vet ikke om jeg noen gang klarer å spise dem igjen,får assiasjoner til Kakao sine bønner nå i stedet  :fnis[1]:

:le[1]: Tror du må gå over til kremtopper istedet!

Ajax, har du virkelig ingen bilder av prinsen i raggsokken? Vi elsker å ha det morsomt på pusenes bekostning her...  :fnis[1]:

Utlogget Ajax

• Fin pus
    • Vis profil
« Svar #12 på: 23 August 2006, 14:22:21 »
Jeg får ikke til å laste opp bilder her på forum, men for de av dere som er med på orientalerlista så blir det mulig med en titt.
Men himmel og hav for et styr det var i går. Sara var skiikkelig dårlig, og etter å ha sovnet i doen med tunga ute var den full av sand, så hun lot den vbare henge ute, så jeg måtte skylle av den med vann før hun tok den inn. Kakao på sin side tryna i vannskåla, gjett om han klaget sårt da?
Jeg hadde egentlig tenkt å la begge sove på baadet med varmekablene på, men det gikk ikke, siden Sara ville være i fred, og Kakao ville ha trøst. Han prøvde å legge seg inntil henne, og hun knurret. Så prøvde jeg å ha henne i bur, men det var et slikt tøybur, og da prøvde kakao å sette seg oppå det for å få kontakt med henne, og da ble jo den stakkars kattedama flat...

Så enden på visa var at verdens mest bortskjemte raggsokkpus har sovet mellom Kåre og meg i natt. dvs, det var MENINGEN at han skulle ligget mellom oss, men han insisterte på at han skulle ligge oppå, og inntil meg, under dynen, og hvis jeg forsøkte å snu på meg i søvne, gråt han som en unge, og minnet meg om at han var "syk". I tillegg har gubben snorket som det er lenge siden jeg har høørt ham, sp jeg har ikke fått mye søvn i natt. Jeg måtte stå opp en tur i natt, for jeg kom på at minstegutten min hadde jo mistet en tann, og at jeg hadde glemt å legge en mynt i vannglasset der tanna lå, (det vile jo vært krisa, ikke sant) så jeg gikk nad og ordnet det, da jeg kom opp satt kakao ikke i senga der jeg hadde gått fra ham, men rett innenfor soveromsdøren og klaget høylydt over at jeg hadde forlatt ham. At gubben fortsatt lå i senga spilte ingen rolle, han er jo MIN pus! '(eller var det motsatt, at han eier meg? lurer litt på det ja)

Sara har ligget i fred på varmekablene, og bortsett fra at hun ikke greide åp hoppe opp på klatrestativet i morges, virker hun i fin form i sag. Heldigvis!
Puh, det her har vært litt av et døgn!
Ajax UTEN Kakao -pusen!

Aino

• Gjest
« Svar #13 på: 24 August 2006, 20:04:13 »
Men da tar jeg meg den friheten å legg ut bilde av raggsokkguttelutten  :icon_lol:

Attack`s

• Gjest
« Svar #14 på: 24 August 2006, 20:21:59 »
Wow,er det fra Armani?  :fnis[1]:

Utlogget Ajax

• Fin pus
    • Vis profil
« Svar #15 på: 24 August 2006, 21:52:19 »
Takker Aino! Nei Veena, ikke Armani, tror nærmest det er husfliden.... :le[1]:
Siste kapittel i pusungenes rekonvalesens er at jeg slapp dem ut i kattegården, Sara klarte å stikke av derfra, (den katten kan gå gjennom nøkkelhull, det sverger jeg på!) Da jeg gikk for å rope på henne kom hun fornøyd tilbake, med tapen fra såret flagrende, og en nyfanget mus i munnen.....
Ajax UTEN Kakao -pusen!