I sta når jeg skulle kose med Brutusen min, så la han seg pent på ryggen og skulle ha litt kos på magen sin. Men da jeg strøk han fem og tilbake, så kjente jeg et par avlange kuler eller hva jeg skal kalle det. De var litt harde når han lå på ryggen, men det så ikke ut til at det gjorde vondt når jeg kjente på de. Er litt vanskelig å forklare hvordan de kjentes ut, men de var ikke helt harde, kunne liksom klemme på de på en måte. Kjentes nesten ut sånn som det er rundt puppene til en gravid jentepus for å si det sånn....
Disse kulene e.l er nederst på magen, ved bakbena på en måte. Kan det være fett som er der tro???
Når han står oppreist så er de ikke så fremtredende, da kjennes det bare mykt ut. Det henger litt ned da, ikke mye men man kan kjenne at det ikke er så stramt der som ellers på magen.....
Er det vanlig at hann katter får slike "kuler"........
Hvordan kjennetegner man urinsten på katter???? var bare en tanke som slo meg her.......

Eller har birma katter en tendens til å bli litt tykke feks.....???
Han er jo ikke akkuratt så aktiv om dagen etter han ble kastrert da......men han spiser godt.....

Setter pris på om noen av dere kanskje vet hva dette er....tenkte jeg skulle ringe dyrlegen å høre også, men dere her inne vet jo så mye... :wink[1]:
Mvh Katrine.....