Skrevet av Emne: Nå er Romeo kastrert  (Lest 658 ganger)

Utlogget Cat_Walk

• Koseklumpen
  • Takket: 10
    • Vis profil
Nå er Romeo kastrert
« på: 03 August 2006, 16:31:39 »
For ca 1 månede siden ble Romeo kastrert og vaksinert og nå til uka skal han få en vaksine til.
Er det normalt at katter sover med åpne øyner under en narkosepåvirkning?  :412: Det var skikkelig ekkelt da Romeo gjorde det.

Hehe, stakkar..Da vi kom hjem etter operasjonen var han heelt sosete. Sku tro han var full :icon_lol:. Han sov de neste timene men på kvelden så skulle han ut å gå litt i stua. Skulle han gå til høyre, gikk han til venstre og omvendt også snubla han hele tiden. Vi skjønte ikke helt hvorfor han absolutt skulle ut på terrassen, så vi bare bar han inn på rommet igjen. 10 minutter senere skulle han ut igjen. Det gjorde han hele tiden men han fikk ikke lov å gå ut. Til slutt fant vi ut det var dokassa hans han var ute etter. Hehe :icon_lol: Han klarte ikke å holde ut mer så han bare gjorde fra seg på senga, stakkar.  :hihi[1]: (Heldigvis hadde vi flere lag med puter å sånt under.)

Han hadde ikke spist på 24 timer og da han endelig fikk lov til å spise litt ble han helt kvikk og løp rundt og var helt frisk igjen.   :icon_smile:

I en helt uke var han skikkelig rampete. Mye mer enn før og han maste sånn, men nå er han sååå rolig og kosete.  :love:
Om det ikke hadde vært dyr her i verden, hadde ikke kjærlighet vært til.

Attack`s

• Gjest
SV: Nå er Romeo kastrert
« Svar #1 på: 03 August 2006, 16:50:21 »
Dem har øynene oppe,og smører på en salve sånn at ikke øynene skal tørke ut.

Egentlig nok med 12 timers fasting før operasjon da,men uansett er det godt han er i god form igjen  :icon_smile:

Utlogget Kitziee

• Skravlepus 1
  • **
  • Takket: 55
  • Savner å ha pus i hus.
    • Vis profil
« Svar #2 på: 03 August 2006, 20:13:37 »
Ja, det er skikkeig trasig når pusen sover under narkose og i timene etter den våkner. Jeg håper jeg noen gang slipper å sitte å observere en katt i narkose flere ganger...  :icon_frown: Godt han er blitt kastrert da.  :icon_smile:

Utlogget Phantera

• Avhengig pus
  • **
  • Takket: 26
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
« Svar #3 på: 03 August 2006, 20:25:28 »
Så fint at alt er bra igjenn.  Noen katter blir nok litt hypere og super kosete etter en narkose tror jeg. Slik blir pusen min også.
Godt å høre at han er på beina og sonn igjenn.
Mvh phantera