Skrevet av Emne: Kastrert, men prøver seg på monsgal nabokatt for det...  (Lest 695 ganger)

Utlogget miss

• Tidygirl
  • Kattepratpuser
  • Skravlepus 4
  • Takket: 257
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
Hei alle kattevenner  :crazy[1]:

Jeg har en kastrert hannkatt på 1.5 år, som ble kastrert da han var ca 7-8 mnd, eller noe sånt (iallefall så snart det var "rett tid" for det)...

Jeg har hatt kastrerte katter før, men ikke lagt merke til at di har prøvd seg på "akten"..
Men iallefall gjør pusen min det, han har vært superinteresert på nabokatten som er sååååå monsgal for tiden. Han legger seg oppå henne, akkurat som monser gjør, og biter henne litt i nakkskinnet.
Ser ut som han er litt sånn usikker på hva han gjør, men det ser ut som han parer seg, selv om det nok ikke blir på rett vis siden han er kastrert....

Jeg trodde at di mistet lysten og ikke hadde instinkt på sex når di ble kastrert.. Han danka jo til og med ut den ukastrerte katten som gikk rundt nabopusejenta og pusen min, og det ble nummer på min ukastrerte istedenfor.. Jeg syntes det var sååå rart.. Han er 100 % kastrert (har vært borti katter som har blitt halvt kastrert), han "skvetter" ikke og raller ikke..

Noen som vil kommetere dette kanskje :)

Hilsen miss  :x-fingre[1]:

Attack`s

• Gjest
SV: Kastrert, men prøver seg på monsgal nabokatt for det...
« Svar #1 på: 30 Juli 2006, 23:59:58 »
Enkelte katter parrer livet ut kastrerte eller ei.
Noen markerer andre gjør ikke selv om dem er kastrerte.

Helt individuellt normalt.  :)

Utlogget Kitziee

• Skravlepus 1
  • **
  • Takket: 55
  • Savner å ha pus i hus.
    • Vis profil
SV: Kastrert, men prøver seg på monsgal nabokatt for det...
« Svar #2 på: 01 August 2006, 18:03:44 »
Litt morsomt å lese egenlig.  :fnis[1]: Stakkaren prøver hardt å videreføre sine gener...  :icon_lol: Litt snedig å lese som du skriver Veena at noen katter kan gjøre dette hele livet til tross for at de er kastrerte.