Skrevet av Emne: Tini  (Lest 925 ganger)

Utlogget Tamlin

• Limt fast til stolen katt
  • Takket: 101
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
Tini
« på: 30 Juli 2006, 22:19:45 »
Jeg må bare fortelle dere litt om gode tinigutten vår. Han har jo alltid vært så skeptisk til alt nytt og fremmede folk. Alt var liksom farlig så løp å gjem deg liksom.
Men nå etter at vi flyttet til vestlandet er han blitt en helt annen katt. Det er jo kjemperart, men gud så kos da. Han er bare så tillitsfull (han har jo ikke vært redd oss da,men han skulle alltid kose på hans egne primisser). Nå er han kosete hele tiden, kommer løpende å hei jeg er så glad i dere koser og står i. Å det som er enda bedre er at han ikke er redd når vi får besøk lenger, han har faktisk hoppa opp i fanget til flere gjester vi har hatt. Jeg holdt på miste øya ut av hodet da jeg så det. Jøss hva skjer liksom  ;D Så jeg vet ikke jeg hva som har slått han, men gud så deilig det er da, og ikke minst for han. Slippe å være nervøs.

Heidi K

• Gjest
SV: Tini
« Svar #1 på: 30 Juli 2006, 22:20:54 »
Høres ut som Tini-gutten har det flott  :icon_redface:

Attack`s

• Gjest
« Svar #2 på: 30 Juli 2006, 22:25:48 »
Men han ble vel temmelig shaky etter en viss opplevelse over en som skremte han godt?  :icon_sad:
Tok vel tid å bygge det opp.

Men så deilig at det er på rett vei.  :icon_smile:
Vekk fra Mossekråkene  :morsomt:

Utlogget Tamlin

• Vis profil
« Svar #3 på: 30 Juli 2006, 22:28:58 »
Ja han er jo ikke helt god han fyren der. Men jeg syns det er snålt at han bare hopper opp i fanget til ukjente, det har han aldri gjort før. Men det er jo kjempegøy da. Han er helt forelsket i Andre typen til Jeanette som du traff på sørak i fjor vettu. Å han er jo ikke spesielt glad i katter  :fnis[1]: men det driter tini i, han skal ha kos dermed basta!

Attack`s

• Gjest
« Svar #4 på: 30 Juli 2006, 22:31:03 »
Men det er så morro at dere endelig bor litt nærmere.  :jippi[1]:
Da  ble det ikke noe Sverige tur,men men.
Dere får si om dere vil komme bort over en tur snart,før de siste trollene reiser,om ikke så er der jo flere små i vente.

Andre skal bare tie still og nyte det han  :fnis[1]:

Utlogget Tamlin

• Vis profil
« Svar #5 på: 30 Juli 2006, 22:38:10 »
Ja jeg skjønner det er mye på gang hos deg, dør av å ikke ha internett  :icon_mad:
Decibell er jo til å smelte av *misunnelig*
Jeg jobber om dagen nå da. Tror ikke vi rekker dette kullet ditt altså hehe. Men ser jo at Gloria også skal ha, jeg har fallt helt ut da jeg ikke kan besøke katteprat når jeg vil :skjelveleppe: Men nå har dem sagt de skal komme fra Lyse nå til uka, som de da har sagt i øh 2mnd eller. Jeg klarer ikke være optimistisk lenger når det gjelder dem der.
Nesten så jeg ser etter nytt sted å leie. Men kattene trives godt i leiligheten og Tamlin koser seg ute. Jeg har hatt lusa og tini i bånd i hagen, kanskje lusa er allergisk mot sol? Men jeg tror ikke det da, for det gikk litt tid før han fikk det, men det er jo veldig rart at det kommer om sommeren. Det er jo en god stund siden jeg kutta pillene nå liksom. Blir ikke klok på det jeg. Nå sporet det helt av, men det gjør ikke noe  ;D
Nå smeller det sikkert snart det styrtregner og lufta er trykkende.

Attack`s

• Gjest
« Svar #6 på: 30 Juli 2006, 22:42:41 »
Hva fikk Lusa?
Gir du han salmonpet enda?

Decibell går gladlig med hvem som helst.
Da Valentino skulle dra i dag,så ville hun med.
Da dyrlegen var her ville hun også med  :icon_biggrin:

Men jeg gleder meg virkelig til Glorias Elefanter.

Siden det er din tråd,så kan jeg jo vise deg et bilde....

Da er det bare 4 uker igjen  :o

Utlogget Tamlin

• Vis profil
« Svar #7 på: 05 August 2006, 19:23:10 »
åå hun er diiiger  :o Hvor tid er termindatoen hennes igjen? Jeg må inn på sida di å se hvem som er far og slikt. Klarer jo ikke følge med på noe hehe. Ja vi skulle jo liksom få internett i aug sa dem. Spurte dem i går, øh nei nå går det visst 3 uker til. Jeg klikker snart.
Ja jeg kjøpte jo den salmopeten vettu for lenge siden. Men midt oppi all flyttingen så glemte jeg å gi han oljen. Han fikk ikke allergi den gangen jeg mistenkte det heller, var bare litt lekeslossing som var årsaken. Men så plutselig ble han veldig rød igjen for noen uker siden. Så da fikk jeg kommet i gang med oljen. Har gitt den en stund nå, og jammen er det ikke på vei bort  ;D. Det gikk vel noen ekstra dager etter jeg spurte på orientalerforumet så bleknet det. Så nå er han nesten helt god igjen. Så da må jeg bare være flink å huske at han skal ha det hver dag. Stakkars gutten hater det, løper så fort han ser sprøyta, og jamrer når jeg får tak i han. Åsså hyler han misfornøyd noen ganger etter han har fått det og. Det er sånn skikkelig dritsur mjauing , jeg holder på å le meg i hel da, for æsj fiskeolje smaker jo dritt  :fnis[1]: Men han trenger det, så han får bare holde ut hihi.

Utlogget Kitziee

• Skravlepus 1
  • **
  • Takket: 55
  • Savner å ha pus i hus.
    • Vis profil
« Svar #8 på: 05 August 2006, 20:17:20 »
Så deilig at Tini er blitt en skikkelig kosepus.  :wink[1]:

Utlogget honey

• Sjefskatt
  • *
  • Takket: 53
    • Vis profil
« Svar #9 på: 06 August 2006, 16:03:40 »
tror det må være vestlandsluften som gjør det jeg.
ingenting er bedre en en lykkelig pus.