Hei igjen!
Har fått bukt på problemet med tissing og slikt med Prinsessa nå, tok ikke så lang tid. Nok med at jeg klarte å ta henne på fersken et par ganger :crazy[1]:
Nå har jeg et nytt spørsmål.
Jeg har gitt kattene markkur, men nå har Prinsessa igjen fått bløt og illeluktende avføring. Siden de begge er hittekatter og Prinsessa var så, hva skal jeg si?, infisert av mark som hun var, kan det være mulig at ikke markkuren har klart å ta knekken på all marken? Eller kan det bare være det at jeg har måttet drøye maten deres med en annen type tørrfor en 2-3 dager, før jeg klarte å komme meg til dyrebutikken for å få tak i mer RC. Jeg blandet wiskas tørrfor med RC kitten slik at det ikke skulle bli bare wiskas. Prinsen har ikke hatt noen reaksjoner på maven pga. dette.
Begge kattene er ellers friske og raske, leker hele dagen, så lenge de ikke sover...
Jeg lurer også på når jeg nå går overfra RC Kitten 1st age (tror den heter det) til RC Kitten 2nd age, blir dette som å gå over til nytt for eller er det samme for som er laget i større biter? Noen som vet dette, burde jeg egentlig ha en overgangsfase mellom alle fortypene til RC også?
Det blir nok til at vi beholder begge kattene forresten, ble store protester fra ungene når jeg foreslo at dyrebeskyttelsen skulle få ta den ene katten og gi den til et nytt hjem :dobbellove:.
Egentlig like bra, for jeg har ikke klart å velge hvilken vi skulle sendt bort

Mvh
Pinkey Pusa