Skrevet av Emne: kattunge  (Lest 1156 ganger)

Utlogget 9na

• Fin pus
  • Takket: 0
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
kattunge
« på: 15 Juni 2005, 15:48:31 »
Den morløse kattungen jeg fant har begynt å bli svart på nesa hver dag,akuartt som snørr...hehe ikke lett å vite hvordan man skal forklare det helt,jeg bruker bare en fuktig bomullsdott å vaske det vekk med,men det kommer tilbake hele tiden..er det noe jeg trenger å bekymre meg for,eller er dette vanlig?
Så er det en ting som er veldig rart med henne,hun virker helt tom ut i blikket..veldig vanskelig å forklare,men hun ser litt snål ut i øyenene i forhold til de ande kattungene,Liten var her idag,og hun så det også..sikkert ikke noe å bekymre seg for,men syns bare det så veldig rart ut...

Utlogget Wazabees

• Fin pus
  • Takket: 1
    • Vis profil
    • http://www.wazabees.no
kattunge
« Svar #1 på: 15 Juni 2005, 16:23:54 »
Mizzie jenta vår har alltid litt svart "snue". Hun og jeg har vår lille kosestund hver dag hvor jeg fjerner dette hos henne. Ikke noe farlig med det.

Utlogget 9na

• Fin pus
  • Takket: 0
    • Vis profil
kattunge
« Svar #2 på: 16 Juni 2005, 01:06:21 »
oki,har studert dette med øynene henens også nå,og tror nok det bare er for at hun skifter farge på øynene nå,at hun ser litt rar ut i blikket hehe,men ser veldig snålt ut til tider altså..

Utlogget Lilah

• Avhengig pus
  • **
  • Takket: 26
  • Fra Vestfold og er 24 år
    • Vis profil
    • Lilah
kattunge
« Svar #3 på: 16 Juni 2005, 08:36:58 »
Mjauritz har også alltid sånt svart "snørr" på nesa, vasker det bort med q-tips hver dag ;)
Det blir litt verre når han er forkjøla, men.