Nå har altså lille pus vært i huset her i 6 timer ca. Klokka 15 dro broren hans igjen, og lille dotten sku få være alene på badet mens jeg klipte plena. Kom inn igjen en tur etter 20 min,og da katten protesterte høylytt da jeg prøvde å stenge han inne på ny, så tenkte jeg "shit la gå"... Og det gjorde det.
Han kom først rett til meg for å f kos, så gikk han rett bort til Psycho og ikk litt kos der også. Psycho er litt skeptisk på denne lille dotten ser det ut som, men han gjør han ikke mere. Bare ser på han, og kan prøve å slå bittelitt med labben, men gir seg fort.
Buffy har virkelig fått seg en lekekamerat, og man ser godt at den lille er vokst opp med schæfere i hus. Her er det klask å slå litt på snuta og bry seg mindre med 35 kg schæfer, enn med 5 kg psycho katt! hehe. Er herlig å se på dem. Buffy har fått seg noe å vaske på, så den lille går rudnt med kliss våt pels hele tiden av schæfer sikkel. hehe.
Dette ser ut til å gå supert!
Nå ligger Psycho i senga si, Buffy ved siden av meg og lille dott har gjemt seg under tv bordet og sover der. Sukk!