Skrevet av Emne: Nå er pus i hus!  (Lest 937 ganger)

Utlogget PsychoLynx

• Koseklumpen
  • Takket: 13
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
    • Hakinos Better Behave Bridie
Nå er pus i hus!
« på: 15 Juni 2005, 13:05:05 »
Nå er lille hvite kattepus kommet i hus da. Har vært her en liten time, og vi har foreløpig også broren med her. Men, jg er veldig usikker ang Psycho og hvordan jeg skal tolke og takle dette.

Psycho er nysgjerrig, i begynnlsen satt han bare å så på de to små, men nå er de blitt tøffere og vil leke, og sycho begynner å terrorisere litt. Han slår etter dem og er generelt litt tøff.

Er det noe spes jeg skal gjøre? Eller la dem drive, så sant det ikke går FOR hardt for seg?

Bilder kommer snart forresten....

Utlogget Lilah

• Avhengig pus
  • **
  • Takket: 26
  • Fra Vestfold og er 24 år
    • Vis profil
    • Lilah
Nå er pus i hus!
« Svar #1 på: 15 Juni 2005, 13:35:09 »
hmm.. nå er ikke jeg noen ekspert da, men da jeg fikk Mustang var han liten kattunge og ganske hjelpeløs mot store Mjauritz. Mjauritz var veldig leken og behandlet han ganske røft og lot han ikke få pause. Men han skada han aldri, selv om det så sånn ut.
Mustang prøvde å si ifra ved å knurre og hyle, men det hjalp ikke mye. Det ble bedre etterhvert da ;)
Så med mindre han er ekstrem mot de små, går det vel bra å la de bli kjent på sin måte? evt. passe på litt da.

Utlogget PsychoLynx

• Koseklumpen
    • Vis profil
Nå er pus i hus!
« Svar #2 på: 15 Juni 2005, 13:53:17 »
Her er noen bilder av lille hvite og Psycho :)

Ser jo brutalt ut, men det gir seg med dette.

Så satser på dette går bra etterhvert jeg :)

Utlogget kattla

• Fin pus
  • Takket: 0
    • Vis profil
    • http://www.bakomskapet.tk
Nå er pus i hus!
« Svar #3 på: 15 Juni 2005, 14:27:15 »
Å,så fine puser :love: Det går nok greit skal du se,husker det var litt knuffing hos mamma når hu fikk de små inn(hun hadde en kastrat fra før),men det gikk veldig bra.Etter en uke lå de i samme korg og de små ble omhyggelig vasket av storegutten :thumbsup: Lykke til!

Sissel

• Gjest
Nå er pus i hus!
« Svar #4 på: 15 Juni 2005, 14:43:48 »
Herregud så nyyydelig  :love:

Sissel

Utlogget Fredrik

• Kattunge
  • **
  • Takket: 1
    • Vis profil
    • (N)Wazabee's
Nå er pus i hus!
« Svar #5 på: 15 Juni 2005, 15:30:15 »
Sitat fra: PsychoLynx
Her er noen bilder av lille hvite og Psycho :)

Wow! Bilde #2 var jo råkult. Tøff vinkel og bra lys. Å så stor og "puffy" han kunne blåse opp halen sin. Morsomt!  :thumbsup:

Utlogget Kattemor

• Skravlepus 1
  • **
  • Takket: 184
    • Vis profil
    • Kattemors Kosekrok
Nå er pus i hus!
« Svar #6 på: 15 Juni 2005, 16:20:56 »
Gratulerer med ny pus!Han er jo helt nydelig.
Min blogg:  http://kattemorskosekrok.blogspot.com/

Bloggen er oppdatert 24.11.08

Utlogget Wazabees

• Fin pus
  • Takket: 1
    • Vis profil
    • http://www.wazabees.no
Nå er pus i hus!
« Svar #7 på: 15 Juni 2005, 16:22:28 »
Var da en herlig liten pus. Ut fra bilde 2 ser den langhåret ut ja :)

Må bare la ting ta litt tid når det gjelder Psycho. Det blir litt fresing og regelrett bitching de første dagene, men forhåpentligvis går det over fort.

Utlogget PsychoLynx

• Koseklumpen
    • Vis profil
Nå er pus i hus!
« Svar #8 på: 15 Juni 2005, 18:22:06 »
Nå har altså lille pus vært i huset her i 6 timer ca. Klokka 15 dro broren hans igjen, og lille dotten sku få være alene på badet mens jeg klipte plena. Kom inn igjen en tur etter 20 min,og da katten protesterte høylytt da jeg prøvde å stenge han inne på ny, så tenkte jeg "shit la gå"... Og det gjorde det.

Han kom først rett til meg for å f kos, så gikk han rett bort til Psycho og ikk litt kos der også. Psycho er litt skeptisk på denne lille dotten ser det ut som, men han gjør han ikke mere. Bare ser på han, og kan prøve å slå bittelitt med labben, men gir seg fort.

Buffy har virkelig fått seg en lekekamerat, og man ser godt at den lille er vokst opp med schæfere i hus. Her er det klask å slå litt på snuta og bry seg mindre med 35 kg schæfer, enn med 5 kg psycho katt! hehe. Er herlig å se på dem. Buffy har fått seg noe å vaske på, så den lille går rudnt med kliss våt pels hele tiden av schæfer sikkel. hehe.

Dette ser ut til å gå supert!

Nå ligger Psycho i senga si, Buffy ved siden av meg og lille dott har gjemt seg under tv bordet og sover der. Sukk! :):):)

Utlogget Zita

• Mamma
  • Limt fast til stolen katt
  • Takket: 109
    • Vis profil
Nå er pus i hus!
« Svar #9 på: 16 Juni 2005, 00:41:52 »
Så fint at det gikk bra da!!!! :thumbsup: