Skrevet av Emne: Stakkars lille hjemløse pus  (Lest 984 ganger)

Utlogget frøken

• Fin pus
  • Takket: 4
  • Kjønn: Kvinne
  • Jeg vil ha!
    • Vis profil
Stakkars lille hjemløse pus
« på: 27 Juli 2006, 10:55:35 »
Jeg sitter her og har helt vondt inni meg. Det er en hjemløs stakkar i bakgården min som er så tynn. Jeg kjenner hvert bein i kroppen hans. Nå gråter jeg litt igjen :skjelveleppe: Han er så nydelig og blitt så glad så glad i meg. Når jeg fant han tok jeg han med inn for å sjekke litt tilstand og gi han mat. Han virker frisk og fin ellers,men som sagt han er så tynn. Jeg har desverre ikke mulighet for å ha han inne,da klikker det for ProMille og kanskje Sabotasja. Så nå får han mat og nytt vann i bakgården hver dag.I dag skal han få markekur. Han er ikke merket på noen måte.. Han er en nydelig pus og utrolig kosete. Han har skjønt hvor jeg bor og sitter ofte utenfor soverommet mitt og mjauer. Det er helt tydelig at han vil være litt inne. Og da knuses hjertet mitt og jeg får litt dårlig samvittighet. Jeg bor på 50 kvm og ProMille er ikke særlig omgjengelig hva fremmede katter angår. Jeg blir helt utafor her og håper han snart får plass hos Dooa der han står på venteliste. Kryss fingrene for han....
Stolt av pusene ProMille og Tjukken

Utlogget S.G.S

• Kattepratpuser
  • Skravlepus 3
  • Takket: 206
    • Vis profil
SV: Stakkars lille hjemløse pus
« Svar #1 på: 27 Juli 2006, 11:08:22 »
Det er enda godt at du er en av de snille ,Det har den tydligvis forstått  :icon_smile:
Ja da er det bare å håpe at den får plass snart, da får jo du også mer ro på deg  :x-fingre[1]:

Utlogget Imp

• Dyrevenn Deluxe
  • Forumslave katt
  • Takket: 80
  • Lykken er å begrave nesa i en myk pusemage
    • Vis profil
    • Impens Hule
« Svar #2 på: 27 Juli 2006, 11:14:31 »
Uff, stakkars lille pus...men så godt for han at han har deg, tenk på hvordan han ville hatt det hvis han ikke hadde deg.
Og så lenge du holder ham med mat og kos, så blir han nok der til han får plass..nå når det er sommer og allting, så gjør jo ikke det noe. (c:
Du må fortelle oss om hvordan det går med ham framover.  :)

Utlogget Kitziee

• Skravlepus 1
  • **
  • Takket: 55
  • Savner å ha pus i hus.
    • Vis profil
« Svar #3 på: 27 Juli 2006, 19:13:40 »
Utrolig flott av deg å gjøre det du kan for denne stakkar pusen.  :icon_smile: Det skal du få en takk for av meg, det fortjener du.  :wink[1]: Jeg antar du allerede har hatt oppslag rundt omkring om denne katten i tilfelle den skal ha gått seg bort fra hjemmet sitt uten å finne hjem osv?

Utlogget frøken

• Fin pus
  • Jeg vil ha!
    • Vis profil
« Svar #4 på: 29 Juli 2006, 10:50:02 »
Jeg har snakket med noen av naboene i den gården han pleide å henge rundt. Han er reist fra... :icon_mad: :icon_mad: :icon_mad:
Nå har han fått mat og kos i noen dager og er i mye bedre form. Han går mer oppreist og løper til og med litt. Han er fortsatt grovt tynn,men har fått litt fyll på kroppen.
I går fikk han markur,håper det kan være til hjelp. Nå bare håper jeg ikke naboene her reagerer på at jeg gir han mat her. Er nok noen som ikke digger det. Jeg legger ikke ut mat når han ikke er her,han får med en gang han viser seg. Da sitter han utenfor vinduet og roper på meg. Også står det vann der konstant. Jeg tror det ender godt for Kompis :biggrin:

Utlogget RaraAvis

• TheCrazyCatLady
  • Moderatorpusene
  • Skravlepus 4
  • Takket: 343
  • Meeko og Belle er alltid i <3 mitt
    • Vis profil
    • Life of Crazyness
« Svar #5 på: 29 Juli 2006, 11:02:53 »
Så bra ! :D
How you behave toward cats here below determines your status in Heaven. ~ Robert A. Heinlein
Dyrebeskyttelsen Norges lokalavdelinger
Dicetray hobby hjemmeisde
Jeg og 2 venner blogger om livene våre

Utlogget frøken

• Fin pus
  • Jeg vil ha!
    • Vis profil
« Svar #6 på: 30 Juli 2006, 13:46:53 »
Han heter Kåre og er nå hos eieren sin :biggrin: Han hadde øremerking,men den var så svak at jeg ikke så den først. Men nå er han akkurat hentet og alt er topp. Kommer til å savne han litt,jeg :bigarmhug:

Utlogget catzy

• Skravlepus 2
  • Takket: 157
    • Vis profil
« Svar #7 på: 30 Juli 2006, 16:06:26 »
Åh! Så utrolig bra at det var noen som henta han! Var det den opprinnelige eieren dette her da? Hvorfor har ikke han hentet han før?? Det enda jo godt til slutt, du er utrolig snill som har tatt deg av han. Håper eieren satte pris på det.

Utlogget Kitziee

• Skravlepus 1
  • **
  • Takket: 55
  • Savner å ha pus i hus.
    • Vis profil
« Svar #8 på: 30 Juli 2006, 21:01:36 »
Så fint å høre at katt og eier er sammen. Var ikke pusen frareist? Hadde den kun forvillet seg?