...gjøre noe som betyr noe.
Finnes det noen gode brosjyrer til nedlasting som kan kopieres opp og feks henges opp til oppslag eller gis i postkasser til naboer osv? Eller kan vi her inne feks sammarbeide om å få skrevet en slik brosjyre?
Tenker da på feks brosjyrer som omhandler en eller flere av disse; kastrering, hjemløse katter, fjernadoptering o.l for å hjelpe organisasjonene som tar seg av hjemløse katter... Ja, dere skjønner sikkert hvor jeg vil. :wink[1]:
I går mottok jeg et nytt blad fra Kattens Vern, og jeg blir nok en gang så trist av å tenke på at jeg gjør alt for lite for å hjelpe de som virkelig trenger det. Selv har jeg an "adoptivkatt" fra FOD Trondheim. De ønsker at jeg betaler inn et frivillig beløp to ganer i året, men jeg velger å sette inn en viss sum hver mnd. KV skal også få en liten støtte av meg nå, men jeg føler at jeg kan gjøre så mye mer, som feks å spre "budskapet". Noen som henger med på hva jeg tenker?
Drømmer om å bli rik så jeg kan gi opp jobben og jobbe frivillig for å hjelpe hjemløse katter.