Nå har jeg litt å fortelle her!
Ok, først den store nyheten;
Jeg har funnet ut hvorfor søstra mi dro meg så veldig inn i kamerakjøpet sitt, nesten til det mistenkelige. Det er fordi kameraet var til meg!! :jippi[1]: Jeg mista jo kameraet mitt på ferien, gudene veit hvordan det skjedde, og nå fikk jeg altså et Nikon D50 i eksamensgave/sommergave av søstra mi og mannen! Herlighet, noe så rått! Batteriet står i laderen nå, så jeg har ikke fått gjort noe med det enda. Må lære meg det først, jeg kan ingenting om speilreflekskamera.
Nyhet nummer to, den litt mindre men vel så hyggelige nyheten;
Jeg har to små kattunger her i fosterhjem. Som de fleste kanskje har fått med seg jobber jeg i foreninga for omplassering av dyr, og på lørdag fant vi ut at jeg skulle ha to av kattugene hjemme hos meg. Jeg hentet dem søndag.
Den ene er semilanghåret hvit, bare 8 uker, forkjølet og har dårlig immunforsvar. Den andre er 12 uker, svart og ufattelig tillitsfull og kosete. Det er kjempeartig å ha dem her, selv om Ulla og August ikke er over seg av begeistring. Det går bedre nå, Ulla er blitt nyskjerrig og har prøvd seg så vidt på å leke med dem. Nei dette er koselig!
Når jeg får kameraet i sving kommer det bilder!