Skrevet av Emne: Klengete katt  (Lest 1763 ganger)

Utlogget Jane1982

• Koseklumpen
  • Takket: 14
  • Kjønn: Kvinne
  • Laban
    • Vis profil
    • Hjemmesiden min
Klengete katt
« på: 13 Juli 2006, 00:00:11 »
Laban.....han har blitt såååå klengete i det siste, til tider plagsomt klengete! Men det er jo kjempekoselig å...men nå blir jeg vekket om natten for da må jeg løfte opp dyna så han kan få ligge under... :icon_frown:

Flere med klengete katter her???
Mvh Jane

Jeg vet ikke hva jeg vil ha, men jeg vil ha det nå

Utlogget FreakyGhost

• Avhengig pus
  • **
  • Takket: 71
  • leve ennå=)
    • Vis profil
SV: Klengete katt
« Svar #1 på: 13 Juli 2006, 00:07:58 »
min katt er utroligt klengete og grinner så alle hører det når jeg ikje er hjemme :fnis[1]: men skal få en ny katt så får jeg se om hun roer seg ned da :jippi[1]:

(N) Blairwitch

• Gjest
« Svar #2 på: 13 Juli 2006, 00:59:12 »
Det ligger til stamnavnet :biggrin:
Bare spør EllenH og Catzy om Prince er kjælen eller ikke. :whistling:

Kismet

• Gjest
« Svar #3 på: 13 Juli 2006, 14:19:35 »
Begge mine er rimelig klengete, men yngstemann er ganske ekstrem.
Jepp, jeg har en som tror han er babyen min - så her mangler jeg bare smokk og barnevogn, så hadde han vært i sitt ess.
At han egentlig er pusekatt og ikke mammas lille baby, det har han enda ikke helt skjønt...
Han vil helst henge på armen min eller sitte på fanget HELE tiden.
« Siste redigering: 13 Juli 2006, 14:21:12 av Kismet »

Attack`s

• Gjest
« Svar #4 på: 13 Juli 2006, 20:14:52 »
Det er jo sånne katter som ihvertfall er min smak.
Decibell kunne hett Boomerang i stedet,og Felix er som en magnet på Nicholas og gjester ellers.Meg er han mest interessert i når jeg sitter på do  :fnis[1]:

Her hjemme er ikke Secret interessert i løpske damer om matmor er å ser til,da er det rett i fanget.
Kiss og Gloria er mer av typene som kommer særlig når det ikke passer  :hihi[1]:

Utlogget Kitziee

• Skravlepus 1
  • **
  • Takket: 55
  • Savner å ha pus i hus.
    • Vis profil
« Svar #5 på: 13 Juli 2006, 21:02:27 »
Her i huset tror jeg det er kattene som synes VI er klengete.  :whistling:  :fnis[1]:

Utlogget Busta

• Administrator
  • Skravlepus 4
  • Takket: 300
    • Vis profil
« Svar #6 på: 14 Juli 2006, 15:17:04 »
Her i huset tror jeg det er kattene som synes VI er klengete.  :whistling:  :fnis[1]:

:icon_lol:
Og hos oss tror jeg både gubben og katta synes JEG er klengete...

Utlogget Mira

• Skravlepus
  • *
  • Takket: 87
    • Vis profil
« Svar #7 på: 15 Juli 2006, 00:02:33 »
Minus er ekstrem!!!  :savle[1]:
Han skal oppi oss hele tiden :fnis[1]: Det er jo skikkelig gøy å ha folk på besøk, for han sjarmerer alle i senk...

veri

• Gjest
« Svar #8 på: 15 Juli 2006, 21:45:36 »
Josefine er nok sånn midt på treet foreløpig. Hun er aldri langt unna, men klarer seg veldig godt så lenge hun ser hva jeg driver med. Når jeg går på datarommet, kommer hun og observerer. Men så er hun jo bare barnet. Det kan forandre seg.

Siljepilje

• Gjest
« Svar #9 på: 15 Juli 2006, 22:54:48 »
Jeg snubler i katter!! :fnis[1]: De er alle steder der jeg er...i senga, rundt bena mine, i sofaen, på do osv...Kommer og gir meg "nesekos" om natta og sånn :humre:
Ja, man kan si at de er litt klengete, men jeg elsker klengekatter :icon_mrgreen:

Utlogget Jane1982

• Koseklumpen
  • Takket: 14
  • Laban
    • Vis profil
    • Hjemmesiden min
« Svar #10 på: 15 Juli 2006, 23:08:45 »
Lillepus her er ikke gjerrig med nesekosene sine, søt atte!! Men da jeg rydder i leiligheten, da har jeg to skygger etter meg  :fnis[1]: spess gøy å skifte på senga og vaske gulver.....rare de dyra!!
Mvh Jane

Jeg vet ikke hva jeg vil ha, men jeg vil ha det nå

Utlogget -Lize-

• Luke, Leia & Mischa.
  • Avhengig pus
  • **
  • Takket: 86
  • Cats rule!
    • Vis profil
    • Russian Blue
« Svar #11 på: 16 Juli 2006, 11:40:17 »
Jeg snubler i katter!! :fnis[1]: De er alle steder der jeg er...i senga, rundt bena mine, i sofaen, på do osv...Kommer og gir meg "nesekos" om natta og sånn :humre:
Ja, man kan si at de er litt klengete, men jeg elsker klengekatter :icon_mrgreen:
Sånn har jeg det også! :hihi[1]:
I går våknet jeg av at Leia hoppet opp på magen min for å sove der!
Litt bråstart på dagen, kan du si!
Men det er vanlig det;
- våkner stort sett av at to puser sitter å ser på meg og purrer.
Og så blir de sååå glade når jeg eller sambo'n endelig våkner og gir de oppmerksomhet.
Kjempe koselig meg klengete katter, synes jeg...
- selv om en må passe på hvor en setter ned føttene sine! :fnis[1]:

Utlogget Phantera

• Avhengig pus
  • **
  • Takket: 26
    • Vis profil
« Svar #12 på: 16 Juli 2006, 18:05:57 »
Pusen min har perioder han. Nå som vi er alene hjemme fordi andre er på ferie hele sommeren er han ekstra klengete. Helst sitte på fanget hele tiden. Følger med meg overalt. Går jeg på do å skal gjøre mitt, så skal han på do også. Vi har kattedoen på doen våres.

Skal jeg gjøre rent eller rydde, så er han på plass med en gang. Han skal liksom hjelpe til han. Han tror nok også han er ungen min til tider. Nå, så har jeg begynt å våkne om natten at jeg ligger å koser han i søvne. Han mjauer ille etter oppmerksomhet og kos også om dagen. Ligger han på stolen sin og tar en lur og jeg skal gå forbi han, så gløtter han på øynene og tar etter meg med poten i det jeg skal gå forbi han. Rare de pusene. Eneste forsjellen her er at pusen min er en mannspus. Han vil kun kose med meg han.

Mvh phantera