Skrevet av Emne: Huff...  (Lest 491 ganger)

Utlogget Mira

• Skravlepus
  • *
  • Takket: 87
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
Huff...
« på: 12 Juni 2005, 15:26:14 »
Til onsdag skal Crazy til dyrlegen og kastreres... Vet det er et enkelt inngrep, men er alikevell bekymra for jenta mi.

Ho har fått lurt seg ut på tur, så det er mulig at ho har blitt gravid igjen, men dyrlegen skal fjerne dette, hvis det er noe der... Ho har jo akkurat fått 7, så det passer dårlig med et kull til..
Er det grunn til bekymring?
Moren min skal ta henne med til dyrlegen, for jeg begynner i ny jobb i morra, og synes ikke jeg kan be om fri med en gang.. Tror kanskje det er best også.. Mamma har vært med på det flere ganger, og jeg er en pyse..
Huff....

Utlogget Hildepilde

• Sjefskatt
  • *
  • Takket: 7
  • Vokt dem for en krenket katts vrede...
    • Vis profil
Huff...
« Svar #1 på: 12 Juni 2005, 15:46:17 »
Vet du der går så kjempebra!
Du får dulle og degge med henne når hun er operert :thumbsup: .Lille My var på føttene med en gang hun!
Jeg lot henne være til hun voknet på dyreklinikken..Når hun kom hjem sjanglet hun bare litt,og så var hun i full fart igjen.Litt stiv i bakbena men helt bra!
Hildepilde,Leo,Lille My,Benjamin og Barac.

Utlogget Mira

• Skravlepus
  • *
  • Takket: 87
    • Vis profil
Huff...
« Svar #2 på: 12 Juni 2005, 16:06:12 »
Åh, så godt å høre!!! Det skal bli deilig å få det ut av verden, og slippe å være bekymra for at det kommer nye kattunger... Selvom jeg ikke angrer ett sekund, på at vi lot henne få ett kull, de er jo så herlige!!!
Jeg er ikke sånn som hadde latt noen skyte kattungene, etter de kom ut heller!! Da hadde jeg hatt dårlig samvittighet for alltid!!!