Skrevet av Emne: Sommergave fra RC  (Lest 821 ganger)

Utlogget Kitziee

• Skravlepus 1
  • **
  • Takket: 55
  • Savner å ha pus i hus.
    • Vis profil
Sommergave fra RC
« på: 08 Juli 2006, 18:41:30 »
I går var vi ute på handel og tenkte med det samme at jeg måtte få tak i en 10 kg sekk med RC sensible til Gråtass, vi tok dermed turen til City Syd slik at vi kunne stikke innom dyrebutikken der i samme slengen. Da fik vi med oss en "Sommergave" til kattene. Det var en gjennomsiktig boks i hardplast med håndtak som var fylt med ca 15 prøveposer RC Exigent.  :icon_smile: Kjekt med litt gratis fôr på kjøpet. Boksen er også veldig solid og kan benyttes til så mangt, kanskje også som en liten fôrbøtte. Posene åpnet jeg like så godt og blandet inn i fôret til Gråtass, de andre to er jo på slankeren så de fikk bare en liten smakebit.  :fnis[1]: I boksen lå det også et gavekort på 50 kr som man man kan benytte neste gang man kjøper minimum 2 kg kattefôr før 31 Desember.   :icon_smile:
« Siste redigering: 08 Juli 2006, 18:44:35 av Kitziee »

Utlogget Christine

• Skravlepus 4
  • Takket: 423
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
SV: Sommergave fra RC
« Svar #1 på: 08 Juli 2006, 20:44:50 »
Litt kjekkere enn tilbudet jeg fikk, men mulig jeg kom da de var tomme for alt, fikk 7 gratisposer med samme sort mat som deg, men i en plastpose og samme gavekort som deg, men måtte kjøpe minst 4kg mat for å benytte meg av det.
En katt er ikke "bare" en katt, det er noe av det beste man kan oppleve, ren kjærlighet!

http://potespor.spreadshirt.net

Siljepilje

• Gjest
« Svar #2 på: 08 Juli 2006, 21:07:56 »
Så at de holdt på å pakke disse ut da jeg var i dyrebutikken sist, men glemte å spørre dem...
Hvor mye måtte man kjøpe for å få den??

Utlogget Christine

• Skravlepus 4
  • Takket: 423
    • Vis profil
« Svar #3 på: 08 Juli 2006, 21:22:06 »
Jeg kjøpte for 187 kroner i kattegodt  :engelsåklart: da jeg fikk tilbudet.
En katt er ikke "bare" en katt, det er noe av det beste man kan oppleve, ren kjærlighet!

http://potespor.spreadshirt.net

Utlogget catzy

• Skravlepus 2
  • Takket: 157
    • Vis profil
« Svar #4 på: 08 Juli 2006, 22:13:51 »
Disse fikk jeg også når jeg handlet for der. Jeg spurte først om jeg fikk en prøve pose på exigent foret, for det har jeg lest er bra for kresne katter, og så fikk jeg liksågodt den bøtta. Koselig. Men skulle bare mangle så mye som jeg handler der!

Utlogget SuperHanne

• Avhengig og
  • Skravlepus
  • *
  • Takket: 123
  • Trønderjente på 25
    • Vis profil
    • SuperHanne.com
« Svar #5 på: 09 Juli 2006, 17:32:32 »
Fikk den boksen når jeg kjøpte lekemus og frysetørket oksekjøtt til Lille Solstråle på utstillingen sist helg jeg. Var en TropehagenZoo-stand!