Skrevet av Emne: Bearshare  (Lest 505 ganger)

Utlogget Kitziee

• Skravlepus 1
  • **
  • Takket: 55
  • Savner å ha pus i hus.
    • Vis profil
Bearshare
« på: 06 Juli 2006, 00:03:59 »
jeg har en god stund benyttet bearshare som nedlastingsprogram uten noen problemer. Har flere ganger lest om at man kan få problemer ved å benytte dette programmet uten at jeg har merket noe. I kveld begynte Bearshare automatisk å laste ned ny versjon av seg selv. Jeg avbrøt flere ganger, men den startet nedlastingen på nytt. Til slutt lot jeg den bare gjøre seg ferdig. da den nye versjonen var lastet ned begynte jeg å få popups, noe jeg ikke opplevde før. Nå slettet jeg hele programmet. Har noen opplevd dette? Vil jeg nå bli kvitt disse popupsene, eller vil det bli et vedvarende problem? At maskinen på en måte er blir infisert med noe tull?

Synes at Bearshare var så greit, veldig lett å laste ned derifa og det gikk så raskt med det meste.....  :hmmmm:

Utlogget Zita

• Mamma
  • Limt fast til stolen katt
  • Takket: 109
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
SV: Bearshare
« Svar #1 på: 06 Juli 2006, 00:25:22 »
Jeg brukte dette programmet en stund,med den erfaringen at pc tilslutt stoppet.
Heldigvis bor jeg med en som kan slike ting,så vi fikk den til å funke igjen,men da uten dette programmet.

Utlogget RaraAvis

• TheCrazyCatLady
  • Moderatorpusene
  • Skravlepus 4
  • Takket: 343
  • Kjønn: Kvinne
  • Meeko og Belle er alltid i <3 mitt
    • Vis profil
    • Life of Crazyness
SV: Bearshare
« Svar #2 på: 06 Juli 2006, 00:28:31 »
bruker ikke sånne program lengre eg, da pågrunn av all virusen som svirrer rundt ..
How you behave toward cats here below determines your status in Heaven. ~ Robert A. Heinlein
Dyrebeskyttelsen Norges lokalavdelinger
Dicetray hobby hjemmeisde
Jeg og 2 venner blogger om livene våre