Skrevet av Emne: Værhår som brekker...  (Lest 427 ganger)

pjusk

• Gjest
Værhår som brekker...
« på: 04 Juli 2006, 09:49:58 »
Værhårene til Dennis knekker, han ser helt rar ut :icon_frown: Ser ut som om noen har klipt de... Da jeg hentet ham spurte jeg hvorfor de var så korte, og hun kunne fortelle at de knekker... Har også sett det etter han kom til oss. Kan det være noe han mangler? Noen andre som har opplevd dette? Han ser jo så rar ut stakkar :love:

JP

• Gjest
SV: Værhår som brekker...
« Svar #1 på: 04 Juli 2006, 10:13:01 »
Har ikke opplevd det av huskatten min nei, hehe.. kan tenke meg det ser litt rart ut :icon_smile: Har to Devon rexer også og de brekker av, men det er fordi værhårene krøller seg :icon_frown:

Utlogget Bee

• Skravlepus
  • *
  • Takket: 125
    • Vis profil
« Svar #2 på: 04 Juli 2006, 11:47:58 »
Timmy's værhår var i vinter/vår veldig rare og brakk. Det så ut som noen hadde klipt de på den ene siden.
Jeg vet ikke om det var fordi han gikk på medisiner elle hva, men nå har det vokst ut igjen, men bøyer seg i alle mulige retninger...  :klø seg:

Utlogget Mira

• Skravlepus
  • *
  • Takket: 87
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
« Svar #3 på: 04 Juli 2006, 12:16:58 »
Det har skjedd med Minus og, og da var han bare inne, så ingen kan ha klipt dem :klø seg:

pjusk

• Gjest
« Svar #4 på: 04 Juli 2006, 14:06:00 »
Merkelig altså, har aldri opplevd det før gitt :icon_rolleyes: Får vel bare vente på at de vokser ut igjen :x-fingre[1]:

Utlogget Kitziee

• Skravlepus 1
  • **
  • Takket: 55
  • Savner å ha pus i hus.
    • Vis profil
« Svar #5 på: 04 Juli 2006, 22:34:55 »
Om han var sammen med andre katter så kunne det også være noen av de andre kattene som spiste på værhårene hans, det er visst nok heller ikke så unormalt. Jeg lurte selv veldig på det der da Tuva og Gråtass var små, e hadde titt og ofte korte værhår her og der. Det jeg fant ut var at de både kunne brekk eunder lek og at den ene tygde på værhårene til den andre. heldigvis vokser de ut igjen.  :wink[1]:

Utlogget catzy

• Skravlepus 2
  • Takket: 157
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
« Svar #6 på: 07 Juli 2006, 19:10:07 »
Noen kattemødre gjør det på ungene sine for å tukte dem, men Faramir har også hatt det slik at de er kortere på ene siden. Tror ikke det er noe farlig! ;)