Skrevet av Emne: Cat-A-Dent-Bits  (Lest 1006 ganger)

Utlogget Christine

• Skravlepus 4
  • Takket: 423
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
Cat-A-Dent-Bits
« på: 02 Juli 2006, 21:58:26 »
Noen som vet om de selges i Norge?

Fant dem på Svinesund eller Norby i Sverige, men der kostet dem 19,- På en nettbutikk i Sverige koster dem 29,- pluss porto  :icon_razz: Hadde vært flott om de fantes her i Norge  :jippi[1]:

Kattene elsker dem, og de inneholder fluor og klorofyll for å holde tennene pene og rene  :icon_smile:
En katt er ikke "bare" en katt, det er noe av det beste man kan oppleve, ren kjærlighet!

http://potespor.spreadshirt.net

Heidi K

• Gjest
SV: Cat-A-Dent-Bits
« Svar #1 på: 02 Juli 2006, 22:00:13 »
Kan titte nordpå når jeg kommer meg i en butikk for deg. De selger iallefall mye fra samme serien her oppe.  :icon_smile:

Utlogget Christine

• Skravlepus 4
    • Vis profil
« Svar #2 på: 02 Juli 2006, 22:02:14 »
Så snilt av deg  :bigarmhug: Har Malt- Bits også i den serien, de digger kattene vilt altså. Er for å bekjempe hårballer  :wink[1]:
En katt er ikke "bare" en katt, det er noe av det beste man kan oppleve, ren kjærlighet!

Utlogget Bee

• Forumslave katt
  • Takket: 125
    • Vis profil
« Svar #3 på: 02 Juli 2006, 22:03:02 »
Det må jeg huske på å kjøpe neste gang jeg er i Sverige!

Utlogget Christine

• Skravlepus 4
    • Vis profil
« Svar #4 på: 02 Juli 2006, 22:04:25 »
Jepp, har funnet ut at all svensk snop og leker for katter er mye mer populært enn det som finnes her  :morsomt: ( utrolig stor mengder catnip i musene man kjøper blant annet  :savle[1]: )

Utlogget catzy

• Skravlepus 2
  • Takket: 157
    • Vis profil
« Svar #5 på: 02 Juli 2006, 22:53:45 »
Har ikke sett de her nei...

Utlogget Christine

• Skravlepus 4
    • Vis profil
« Svar #6 på: 06 Juli 2006, 23:48:58 »
Fant endel av disse posene på Sørlandssenteret, men fy søren for en pris  :crazyII[1]: 49,- for en pose på 35 gram mot 20 i Sverige  :hmmmm: Lønner seg nesten å betale toll og porto og kjøpe i den svenske nettbutikken da, er sånn minstegrense på 250 svenske kroner som blir 216 kroner norske sånn ca ( rett over tollgrensen  :icon_evil: )

Utlogget Busta

• Administrator
  • Skravlepus 4
  • Takket: 301
    • Vis profil
« Svar #7 på: 07 Juli 2006, 08:46:50 »
Åh, den der skal jeg jammen se etter her i byen. Buster elsker kattegodtet fra Beaphar, han har 3 forskjellige akkurat nå. (Malt bits, malt hearts og catnip). I tillegg har jo Beaphar sånne små poser med forskjellige "vitamintabletter". Buster er ihvertfall helfrelst på disse godbitene, spesielt de crunchy bitene som er fylt med malt. (Jeg sa akkurat til gubben i går, at hvis jeg MÅTTE spise noe kattegodt så hadde det blitt de maltbitene, for de både lukter godt og ser delikate ut.  :fnis[1]:)
De posene koster forresten 39,- på dyrebutikken her, hvis jeg ikke husker mye feil.

Attack`s

• Gjest
« Svar #8 på: 07 Juli 2006, 10:02:50 »
Er Buster en smule bortskjemt?  :fnis[1]:
Mine liker kylling,kylling og kylling....biff,kokt fisk...sånne delikatesser dem  :whistling:

Utlogget Busta

• Administrator
  • Skravlepus 4
  • Takket: 301
    • Vis profil
« Svar #9 på: 07 Juli 2006, 10:24:07 »
Er Buster en smule bortskjemt?  :fnis[1]:
Mine liker kylling,kylling og kylling....biff,kokt fisk...sånne delikatesser dem  :whistling:

Bortskjemt? Nei, det skjønner jeg ikke hvordan du kan si...   :rødmeja:
Buster spiser både katte- og menneskedelikatesser, men ikke hva som helst. I går fikk han kokt fisk, fordi matmor synes så synd på han som hadde vært alene hele dagen. Dagen før skulle jeg lage kyllingsalat, så Buster hjalp meg å skjære opp en grilla kylling... En bit til matmor, en til Buster og en i salatbollen. Ble mye salat og lite kylling oppi den skåla til slutt.  :whistling:

Mitus

• Gjest
« Svar #10 på: 07 Juli 2006, 11:48:39 »
Jeg har kjøpt slike her i byen, men de var svindyre!  Men kattene likte dem veldig godt :biggrin: Kan ikke ha dem i ulåste skap eller skuffer, kattene åpner dem og stikker av med "godteposen". De vet hva de vil ha ihvertfall.

Utlogget catzy

• Skravlepus 2
  • Takket: 157
    • Vis profil
« Svar #11 på: 08 Juli 2006, 02:05:18 »
Kattegodt generelt er jo ganske dyrt da...

Utlogget Christine

• Skravlepus 4
    • Vis profil
« Svar #12 på: 08 Juli 2006, 02:26:27 »
I Norge ja, I Sverige er det halv pris og i Statene er det over tre ganger så mye i posene og koster bare ca 32 kroner  :rødmeja:

Attack`s

• Gjest
« Svar #13 på: 08 Juli 2006, 02:29:01 »
Du får ta deg en hamstre tur "over there"  :hihi[1]:
« Siste redigering: 08 Juli 2006, 02:34:20 av (N) Attack's »

Utlogget Christine

• Skravlepus 4
    • Vis profil
« Svar #14 på: 08 Juli 2006, 02:33:10 »
Ja  :morsomt: Neste gang jeg er i utlandet er det full hamstring av kattegodter  :hihi[1]: