Skrevet av Emne: 12-pk whiskas porsjonsposer  (Lest 1125 ganger)

Utlogget Busta

• Administrator
  • Skravlepus 4
  • Takket: 300
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
12-pk whiskas porsjonsposer
« på: 25 Juni 2006, 14:27:33 »
Matfar skulle være ekstra snill med Buster før helga, så han kjøpte en sånn 12-pk med whiskas porsjonsposer i saus. Stor var skuffelsen da det viste seg at Buster nekter å spise disse, og dette er jo den absolutte yndlingsmaten hans. Har prøvd tre poser nå, med ulike smaker, men han er like misfornøyd. Merkelige greier...
Hioldbarheten er helt til 2008, så det er ikke gammel vare vi har fått. Jeg skjønner ingenting, men det er kanskje noe produksjonsfeil. Buster har nå skrevet klagemail til Whiskas, så får vi høre hva de sier om saken.

Er det noen av dere andre som har merket noe rart med de 12-pakningene?

Utlogget catzy

• Skravlepus 2
  • Takket: 157
    • Vis profil
SV: 12-pk whiskas porsjonsposer
« Svar #1 på: 25 Juni 2006, 14:37:15 »
Har ikke merket en ting med den her i huset, her gafler de i seg som aldri før. Kanskje han er lei av smakene? Eller at han ikke var sulten? Merkelig, har du prøvd med annen boksemat?

Attack`s

• Gjest
« Svar #2 på: 25 Juni 2006, 14:39:58 »
Har Buster skrevet brev til dem ?  :fnis[1]:
Jeg håper på god respons tilbake. :icon_smile:

Så merkelig da.
Ja her elsker dem alt mulig butikk boksemat,og det gled ned 2 poser her i går på deling siden dem hadde vært alene en hel natt fra matmor.
Måtte jo få belønning for å ha passet huset  :humre:

Utlogget Busta

• Administrator
  • Skravlepus 4
    • Vis profil
« Svar #3 på: 25 Juni 2006, 14:57:09 »
Har ikke merket en ting med den her i huset, her gafler de i seg som aldri før. Kanskje han er lei av smakene? Eller at han ikke var sulten? Merkelig, har du prøvd med annen boksemat?

Han spiste samme maten dagen før (men det var en pose kjøpt enkeltvis), og da spiste han med så stor iver at han nesten stupte kråke i matskåla. Så jeg tror ikke han er lei ihvertfall. Sulten er han alltid. Jeg skal kjøpe ett-par enkeltposer i morgen, og sjekke hvordan responsen er.
Håper uansett han får svar fra Whiskas  :fnis[1]:

Utlogget Jane1982

• Koseklumpen
  • Takket: 14
  • Laban
    • Vis profil
    • Hjemmesiden min
« Svar #4 på: 25 Juni 2006, 15:17:06 »
ikke merket noe, alt går ned i sluket!

men er en liten stund siden de har fått Wiskas nå...går i gourmet nå...

Så buster har skrevt mail   :icon_lol:  *Klappe-flinke-pusen-på-hodet*
Mvh Jane

Jeg vet ikke hva jeg vil ha, men jeg vil ha det nå

Heidi K

• Gjest
« Svar #5 på: 26 Juni 2006, 15:02:03 »
Sikker på at det ikke er sånn som er i mousse eller gele? Da vil ikke de her ha det - bare med saus.

Tror det er derfor jeg ikke har kjøpt 12 pkn, men kan huske feil.

Utlogget Busta

• Administrator
  • Skravlepus 4
    • Vis profil
« Svar #6 på: 26 Juni 2006, 20:35:55 »
Sikker på at det ikke er sånn som er i mousse eller gele? Da vil ikke de her ha det - bare med saus.

Tror det er derfor jeg ikke har kjøpt 12 pkn, men kan huske feil.

Nei, det er den med saus, akkurat samme som han spiser til vanlig. Jeg passer godt på å ikke kjøpe i gele, jeg tok feil en gang og det var lite populært...  :icon_rolleyes:

Jeg har kjøpt en enkeltpose for å se om han spiser den, men idag fikk han Gourmet Perle med kylling. Herregud som han koste seg, han slurpet og smattet, og spiste med øynene igjen. Snakk om å nyte maten.  :humre:

Utlogget Ulla

• Administrator
  • Skravlepus 4
  • Takket: 657
  • Potespor i våre hjerter
    • Vis profil
« Svar #7 på: 26 Juni 2006, 21:35:22 »
Så flink han er han Buster som sender mail og spør om det er noe i veien med maten hans  :biggrin:

Det må være noe feil med de gule posene fra Nidar også, de med sjokolade i, størrelse L på posen  ;D

Ulrik gikk berserk her en kveld han satt på fanget til sambo. Plutselig sa han: " Se Ulrik liker sjokolade, det har han aldri gjort før".
Og Ulrik ga seg ikke heller, han stakk labben opp i ansiktet på sambo. og dro i haken hans flere ganger, han ville ha sjokoladen som han spiste på.
Vi prøvde en annen type enn den første han hadde slikket på, og jaggu ville han ha den også, BANANSJOKOLADE av alle ting  :icon_biggrin:
Og så snart den var i munnen på sambo. så startet han med labben opp i ansiktet på han igjen.

Dagen etter fikk han lukte på en sjokoladebit, men den var helt uten interesse. Tro om Ulrik skal få skrive en klage på sjokoladen?  :hmmmm:  :hmmmm:
(Han fikk bare et par slikk for jeg vet at sjokolade er farlig for katter)  :icon_frown:

Utlogget Busta

• Administrator
  • Skravlepus 4
    • Vis profil
« Svar #8 på: 27 Juni 2006, 12:45:03 »

Det må være noe feil med de gule posene fra Nidar også, de med sjokolade i, størrelse L på posen  ;D
Tro om Ulrik skal få skrive en klage på sjokoladen?  :hmmmm:  :hmmmm:

Hmmm sier jeg også.... for jeg tror du har en baktanke med dette. Du skal ha stakkars Ulrik til å skrive klagebrev til Nidar, sånn at han kanskje får en stor pakke sjokolade som erstatning... Men kommer han til å få smake noe selv? Neida, sjokoladens hans er det matmor og matfar som skal gafle i seg!  :icon_lol:

Buster har forresten ikke hørt noe fra Whiskas ennå, de trenger vel litt tid på å fordøye klagebrevet...  :fnis[1]: