Skrevet av Emne: Pokkers kattekrek.  (Lest 1034 ganger)

Utlogget tita

• Fin pus
  • Takket: 0
    • Vis profil
Pokkers kattekrek.
« på: 10 Juni 2005, 14:03:08 »
:mad: Min søte lille birma Sinikka er et kattekrek nå. Jeg får hun ikke til å la være å hoppe opp på kjøkkendisken der hun stjeler mat.Jeg kan aldri sette noe fra meg der uten at jeg passer på hele tiden. Jeg har prøvd alle pedagogiske måter å få henne til å slutte.Matvraket stjeler videre. :mad:
I dag har jeg vært veldig flink og aktiv husmor :thumbsup: Huset er ryddet og gulvene vasket. Gikk ned i underetasjen for å sette på en vaskemaskin med klær og da gjorde Sinikka kunst :shock: Da jeg kom på kjøkkenet var Sinikka kliss våt av fiskevann på framlabbene og brystet. Det sto en panne med fisk på komfyren (den var kald) med et kraftig tett pannelokk på. Det hadde hun klart å få opp, pannen var halveis veltet, fiskevannet fløt og Sinikka koste seg med fisken. Det ble bad på sinikka idag og det liker hun ikke :lol: Kjøkkengolvet er vasket igjen og om en liten stund er alt glemt. Sinikka blir igjen mammas lille  :engel:

Utlogget Christine

• Skravlepus 4
  • Takket: 423
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
Pokkers kattekrek.
« Svar #1 på: 10 Juni 2005, 14:05:31 »
Hheheh..katter altså, de er helt utrolige, tror du må begynne å sette ting enten i kjøleskapet, matskapet eller komfyren jeg, det gjør vi og det funker bra :thumbsup:
Sinikka fikk jo sin straff med å bade da  :skratte:  Stakkars pus...
En katt er ikke "bare" en katt, det er noe av det beste man kan oppleve, ren kjærlighet!

http://potespor.spreadshirt.net

suzie

• Gjest
Pokkers kattekrek.
« Svar #2 på: 10 Juni 2005, 15:08:15 »
hehehe!!!  Kan tro jeg kjenner meg igjen !!  Ludvik ( huskatten men på snart 1 år) er akkurat likens!!  
Vi kan ikke sette noe på benken lengre.. Har hatt nok opplevelser med stjelt mat!!
Så nå er vi pent nødt til å legge maten i kjøleskapet eller sette den inn i steikovnen hvis vi har rester. Hvis vi skal tine noe, så setter vi det i boden.  :thumbsup:  !
Det er vel ikke så mye annet å gjøre. Ludvik vet at han ikke får gå opp på benken, har tatt han mange ganger, men det hjelper ikke... :mad:  Lykke til i allefall!

Utlogget Hildepilde

• Sjefskatt
  • *
  • Takket: 7
  • Vokt dem for en krenket katts vrede...
    • Vis profil
Pokkers kattekrek.
« Svar #3 på: 10 Juni 2005, 15:16:08 »
Jah..Her gjør alle tre det samme.. :roll:   Det er noe dritt! :cry:
Hildepilde,Leo,Lille My,Benjamin og Barac.

Utlogget Sebbis

• Nytt medlem
  • *
  • Takket: 0
    • Vis profil
    • http://www.smykkeborsen.com
Pokkers kattekrek.
« Svar #4 på: 10 Juni 2005, 16:56:37 »
mine katter gjør akkuratt det samme.
det som er så dumt er at man merker det kun når de hopper ned og da er det jo for sent allikevel

Utlogget Christine

• Skravlepus 4
  • Takket: 423
    • Vis profil
Pokkers kattekrek.
« Svar #5 på: 10 Juni 2005, 17:00:51 »
Ser for meg kattene deres med hver sin biff i munnen, nammmm... :skratte:
En katt er ikke "bare" en katt, det er noe av det beste man kan oppleve, ren kjærlighet!

http://potespor.spreadshirt.net

Utlogget Kitziee

• Skravlepus 1
  • **
  • Takket: 55
  • Savner å ha pus i hus.
    • Vis profil
Pokkers kattekrek.
« Svar #6 på: 10 Juni 2005, 20:07:44 »
Sinikka er visst en liten rakker, men hun fikk vel straff som fortjent da.  :lol: Er glad jeg slipper dette problemet med kattene, er rene englebarne i forhold til enkelte andre her skjønner jeg.  :engel:  (de har sine andre djevelsider da)

Utlogget Mira

• Skravlepus
  • *
  • Takket: 87
    • Vis profil
Pokkers kattekrek.
« Svar #7 på: 11 Juni 2005, 00:37:08 »
Skjønner godt at de ikke klarte å motstå fristelsen, jeg :roll:

Merete

• Gjest
Pokkers kattekrek.
« Svar #8 på: 16 Juni 2005, 01:22:38 »
Jeg pleier å ta et glass vann og deise vannet rett i fleisen på katten om hun gjør noe sånt.
Katten hopper som gal ned på gulvet og rett ut døren hver gang jeg kommer inn kjøkkenet (om hun er på et ulovlig sted).
Er så drittlei av det jeg.

Utlogget Zita

• Mamma
  • Limt fast til stolen katt
  • Takket: 109
    • Vis profil
Pokkers kattekrek.
« Svar #9 på: 16 Juni 2005, 02:22:05 »
Min gjør ikke slikt, hun er så veloppdragen!!! :engel: