Pjusken reiser sammen med mamma tilbake til Haugesund på søndag. Blir trist å ta farvel med henne, men tror hun vil få det bedre der.. Nå når hun endelig begynte å godta Turbo var hun ikke seg selv lenger. Hun slutta å stelle seg, så pelsen ser ikke ut, og hun bare sover hele tiden. Hun virker deepremert rett og slett. Virker ikke som om hun bryr seg om noe, kan gjøre nesten hva vi vil med henne...
Men etter at alt var avklart med mamma, og jeg og typen snakka om d såg hun plutselig mye bedre ut.. Tror vi gjør det rette når det gjelder henne jeg. Nå gjenstår det abre å få tak i noe berolignende hos dyrelegen.. mamma vil ikke dra på en 4-5 timer lang biltur med henne i bilen, uten å gi henne beroligende. Kjøre bil er ikke så kjekt synes hun...
Og om et par mnd eller noe slikt får Turbo en ny søster eller bror. Katten til mor til samboeren min fikk kattunger for ei stund siden (husker ikke akkurat når) så da ble det med en gang bestemt at vi skulle ha den ene

Skulle hatt den selv om vi skulle hatt Pjusken og, så bytter henne ikke ut med noen :savle[1]: