Skrevet av Emne: Nå er det avgjort..  (Lest 1109 ganger)

Utlogget becke

• Sjefskatt
  • *
  • Takket: 35
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
Nå er det avgjort..
« på: 22 Juni 2006, 02:54:38 »
Pjusken reiser sammen med mamma tilbake til Haugesund på søndag. Blir trist å ta farvel med henne, men tror hun vil få det bedre der.. Nå når hun endelig begynte å godta Turbo var hun ikke seg selv lenger. Hun slutta å stelle seg, så pelsen ser ikke ut, og hun bare sover hele tiden. Hun virker deepremert rett og slett. Virker ikke som om hun bryr seg om noe, kan gjøre nesten hva vi vil med henne...

Men etter at alt var avklart med mamma, og jeg og typen snakka om d såg hun plutselig mye bedre ut.. Tror vi gjør det rette når det gjelder henne jeg. Nå gjenstår det abre å få tak i noe berolignende hos dyrelegen.. mamma vil ikke dra på en 4-5 timer lang biltur med henne i bilen, uten å gi henne beroligende. Kjøre bil er ikke så kjekt synes hun...

Og om et par mnd eller noe slikt får Turbo en ny søster eller bror. Katten til mor til samboeren min fikk kattunger for ei stund siden (husker ikke akkurat når) så da ble det med en gang bestemt at vi skulle ha den ene :)  Skulle hatt den selv om vi skulle hatt Pjusken og, så bytter henne ikke ut med noen :savle[1]:

Utlogget honey

• Sjefskatt
  • *
  • Takket: 53
    • Vis profil
SV: Nå er det avgjort..
« Svar #1 på: 22 Juni 2006, 10:02:19 »
Kanskje det ordner seg til det beste for alle parter da.
Og at Pjusken finner tilbake til sitt gamle jeg.
« Siste redigering: 22 Juni 2006, 10:10:53 av honey »

Utlogget becke

• Sjefskatt
  • *
    • Vis profil
« Svar #2 på: 22 Juni 2006, 10:52:44 »
ja håper på det. dessuten savner hun nok lekekameraten sin der oppe :fnis[1]:

Utlogget Christine

• Skravlepus 4
  • Takket: 423
    • Vis profil
« Svar #3 på: 22 Juni 2006, 22:53:55 »
Pjusken får det fint på den gamle plassen sin, det er jeg sikker på  :bigarmhug:
En katt er ikke "bare" en katt, det er noe av det beste man kan oppleve, ren kjærlighet!

http://potespor.spreadshirt.net

Utlogget becke

• Sjefskatt
  • *
    • Vis profil
« Svar #4 på: 26 Juni 2006, 19:00:24 »
Nå er Pjusken kommet hjem igjen. Og foreløpig tyder alt på at vi tok et riktig valg ved å sende henne tilbake til Haugesund. Fikk melding av mamma i går kveld der hun kunne fortelle at hele katten strålte da hun våknet opp hjemme i Haugesund :biggrin:

og hun hadde sin egen måte å si farvel på.. Noe av d siste hun å gjorde før hun dro var å spy opp en hel snegle på stuegolvet, som da selvsagt har vegg til vegg teppe...  :fnis[1]:

Nå har hun detiallefall bra! selv om Turbo savner henne litt..

Kismet

• Gjest
« Svar #5 på: 26 Juni 2006, 20:43:23 »
Flott at pus har det bra !

Utlogget amahel

• Skravlepus
  • *
  • Takket: 157
    • Vis profil
    • amahel
« Svar #6 på: 26 Juni 2006, 21:03:45 »
Haugesund du :biggrin:
Da bor jeg jo i samme by som Pjusken jeg da :wink[1]:
Vel det var da godt å høre at hun har det bra da, jeg kan jo forstå henne også da, at hun savnet byen sin :fnis[1]:

Siljepilje

• Gjest
« Svar #7 på: 26 Juni 2006, 21:08:52 »
Håper at hun får det bedre nå :icon_smile: