Ja, tror ikke alle er klar over hvor mange som leser forum uten å være medlem faktisk, og så har vi jo nye medlemmer som ikke synes det er festlig å bli baksnakket på et forum de nettopp har meldt seg på. En sak har alltid flere sider, viktig å huske :wink[1]:
Jeg har også fått flere mailer fra folk som ikke har vært så positive angående dette, og en truet med forbrukerrådet også. jeg skjønner frustrasjonen over alle annonser der katter gis vekk hele tiden, men det nytter ikke å tvinge folk til å endre seg, man får bare prøve å si ting på en fin måte dersom de vil ha info om f.eks leveringstid. Om de ikke vil ha denne infoen må dette respekteres, og ikke legges ut for diskusjon her inne.
Jeg vet at denne regelen er på mange dyreforum, er de færreste som tillater linking fra annonser inn i forumet sitt.
La oss ha det gøy på dette forumet uten baksnakking og drittslenging, det er så lett å si ting om andre, men kanskje man ikke er så mye bedre selv. Hvordan kan vi kjenne noe som bare skriver noen få ord i en annonse f. eks?