Hei alle sammen!
Er så lei meg, skjønte ikke vi hadde kommet til side 2... Nytt for meg dette. Turbo lever enda han :jippi[1]:

Jeg tok meg feriedager, så jeg har kunnet være hjemme å stelle med han. Han har endelig begynt å tisse uten det er stopp. men jeg ser jo at hen enda sliter litt. Men, han leker med meg og Sarah, spiser og maler. Jeg er så glad for hver dag det er slik. Ringte vetrinæren og spurte om hva vi skulle gjøre nå. trodde kanskje vi kunne sjekke om det er over, men så enkelt er det hvis ikke. Hun sa bare at jeg fikk komme å stikke opp igjen når (ikke hvis) det stoppet opp igjen. Har hørt på dere, og har fått time hos en annen veterinær til tirsdag. Han driver også med homeopati, så jeg er skikkelig spent.
Jeg tar kanskje feil, men føler at det må da kunne finnes NOE som kan forebygge tilbakefall, eller prøver som kan ta for å se hvordan det er nå...
Har saumfart nettet, og etter telefonsamtale med "ny" vetrinær, gir jeg ham nå noen urter som heter Sarpasarella (tror jeg det var).
Tusen tusen takk for at dere var med, det hjalp så godt å ha dere der.... Har dere også slik erfaring med veterinærer?.... Jeg følte nesten jeg bare "var til bry", men det bryr jeg meg ikke om, Turbo skal ha den beste hjelpen han kan få.
Vi har snakket, sovet, klappet og kost. Lekt, hatt mange "kamper" for å få i medisiner. men ikke gitt oss......
Klem til alle 2 og 4 bente, beklager at jeg ikke svarte før, men så jo ikke denne andre siden :love: