Skrevet av Emne: Analkjertler igjen  (Lest 850 ganger)

ellenh

• Gjest
Analkjertler igjen
« på: 14 Juni 2006, 22:38:54 »
Hvordan finner jeg ut om Ulla har forstørrede analkjertler uten å ta henne til dyrlegen? Hun har ingen sykdomstegn, men rumpehullet hennes buler liksom litt ut. Jeg kjente det da jeg løftet henne opp i sta.
Jeg veit ikke hvordan jeg skal rekke å ta henne til dyrlegen før jeg reiser (jeg sitter med eksamen helt til jeg reiser), så jeg vil helst slippe å dra til dyrlegen om jeg kan finne ut av dette på egen hånd.

Utlogget catzy

• Skravlepus 2
  • Takket: 157
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
SV: Analkjertler igjen
« Svar #1 på: 14 Juni 2006, 23:40:30 »
Kjenner du en søtlig lukt da kanskje? Jeg aner ikke, har bare hørt det lukter søtt på en måte... :ad[1]:

ellenh

• Gjest
« Svar #2 på: 14 Juni 2006, 23:42:38 »
Ja fy fader den lukta er av en anna verden! Jeg tror kanskje det er jeg som fortalte deg at det lukta søtlig  :icon_idea:
Uansett, hun lukter ikke noe særlig, men det gjorde hun ikke forrige gang heller. Dere med katter som har hatt analkjertler, har dere merket lukta eller trenger det ikke å lukte noe særlig? (mener ikke ved tømming nå)

Utlogget Mathea

• Sjefskatt
  • *
  • Takket: 37
    • Vis profil
« Svar #3 på: 15 Juni 2006, 10:48:33 »
JA;DENNE LUKTA ER FÆL !!!!!  Pusen til dattra mi var hos dyrlegen og tømte analkjertlen forrige uke. Han var så ille plaget,spruta ut både titt og ofte :(  Så får håpe det blir lenge til neste gang :) 
Mathea :)