Hei, jeg er ny her, og håper at jeg poster dette på riktig sted ???
Jeg har vært bosatt i Spania i litt over ett år nå... og i løpet av denne tiden har jeg gått til anskaffelse av en nydelig liten ting av en katt.
Nå er det snart tid for å returnere hjem til Norge, og lille Fjøski-pus blir selvsagt med... :jippi[1]:
Han har fått alt av vaksiner og alt det der.. venter bare på resultat av rabies-vaksine nå..( Har vært i kontakt med Mattilsynet for å være på den sikre siden.. og tror vi har alt under kontroll)
Jeg er bare så nervøs for selve flyturen for den lille... alt i alt kommer det til å ta ca 5 timer...
Han er slik at han hyler hver gang vi skal til dyrlegen eller besøke noen (ramaskriket starter normalt med engang han er kommet inn i buret, og da er det ingen stopp før han blir sluppet ut igjen) Buret har alltid vært tilgjengelig for han å sove i, men det å bi båret er visst skikkelig fælt :(
Det jeg lurer på da er om noen har erfaringer med "import" av katt til Norge , eller om noen kan gi meg noen beroligende råd for hvordan å gjøre det mest mulig behagelig for han..
Fjøski-pus er nå 1 år og tre mnd, og kastrat...
Håper på svar

Malia