Skrevet av Emne: Sommerferie..  (Lest 806 ganger)

Utlogget Rafael

• Sjefskatt
  • *
  • Takket: 4
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
Sommerferie..
« på: 11 Juni 2006, 23:00:14 »
Dette er til dere som har ute katter og hvordan dere gjør det i sommerferien??  :icon_question: Vi skal to uker til bulgaria og har selvfølgelig noen som kan komme å gi Rafael mat og kos. Men han går på do ute og elsker å være ute nå om sommeren. Så jeg har jo ikke hjerte til å ha han inne hele tiden. Noen som har noen gode forslag og tips på hvordan det kan bli en bra ferie for både katt og menneske  ;D Det er nesten så jeg ikke har lyst å reise fra lille babyen  :icon_frown:

Attack`s

• Gjest
SV: Sommerferie..
« Svar #1 på: 11 Juni 2006, 23:09:18 »
Jeg har et råd,om jeg selv  bare har innekatter nå.
Få noen gode venner eller familie til å bo i huset mens dere er vekk  :icon_smile:

Utlogget Rafael

• Sjefskatt
  • *
    • Vis profil
« Svar #2 på: 11 Juni 2006, 23:11:42 »
Det hadde jo selvfølgelig gått ann det ja. Nå må jeg tenke hardt på hvem det kan være  :hmmmm:

Utlogget Busta

• Administrator
  • Skravlepus 4
  • Takket: 300
    • Vis profil
« Svar #3 på: 11 Juni 2006, 23:24:48 »
Enig, det beste er om dere kan få noen til å bo hos dere mens dere ferierer. Har dere noen katteglade venner eller slektninger dere kan spørre?

Nårtid reiser dere til Bulgaria forresten? Vi skulle også dit, men det ble så mye frem og tilbake at vi avbestilte turen...   :icon_frown:

Utlogget Rafael

• Sjefskatt
  • *
    • Vis profil
« Svar #4 på: 12 Juni 2006, 07:39:32 »
Vi reiser den 15 august, så det er jo litt på slutten av sommeren. Så de fleste vi kjenner er jo selvfølgelig hjemme på den tiden. Håper virkelig det er noen som kan bo her iallefall det meste av tiden. Hvem har vel ikke lyst å bo sammen med verdens fineste pus  :love: