Jeg har samme problem. Vi fikk Origo da hun var 5 måneder gammel. Hun blir ikke akseptert av vår eldste katt på 12 år, Ruski, men Pi, på halvannet år, liker
leke og kose sammen med henne. Origo tisser på tepper, puter, dyner, og en krakk vi har i stua. Hvis vi setter denne krappen på soverommet tisser hun ikke i den Det ser ut
for oss som om hun markerer overfor meg, da hun ikke tåler meg, kun min partner. Hvis jeg prøver å klappe henne skyr hun banen med én gang. Hun bruker også
sandkassen, og tissingen er periodisk, så det ser ikke ut som om hun har urinveisinfeksjon. Vi har prøvd å vaske tepper, dynetrekk og puter med både klorin og edikk, og
vi har sprøytet på med sitronvann. Det eneste vi ikke har prøvd ennå er 'Exit', noe dyrlegen anbefalte. Vi begynner å bli ganske lei av dette, vi kan ikke ha kattene
på soverommet, noe vi synes er synd for de andre kattene - og oss, vi liker å ha dem i sengen vår... Alle kattene er innekatter...
Origo ble funnet som liten katt, kastet ut av matmor i 20 kuldegrader i vinter. Men hun har klart seg bra og er en leken, kosete katt, bortsett fra at hum ikke tåler meg, da.
Noen gode tips???
Hilsen May-Brit