Skrevet av Emne: kattunger m litt dårlig mage  (Lest 372 ganger)

Utlogget tita

• Fin pus
  • Takket: 0
    • Vis profil
kattunger m litt dårlig mage
« på: 08 Juni 2006, 10:16:11 »
Hei alle sammen.
 nå er det veldig lenge siden jeg har vært inne på dette forumet så jeg må først hilse god sommer til alle medlemer :icon_wink:jeg kjenner en som har 3 kattunger på 8 uker. kattemoren måtte avlives pga sykdom før kattungene var avvent,så de ble flaskebarn. Nå spiser de selv men har av og til problemer med magen. Er de for små til å spise kokt sei med iblandet ris? Dette er alltid en vellykket diett på mine katter når de har problemer.

Utlogget catzy

• Skravlepus 2
  • Takket: 157
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
SV: kattunger m litt dårlig mage
« Svar #1 på: 08 Juni 2006, 17:56:03 »
Jeg kan ikke tro noe annet enn at sei og ris må være en god løsning for det, de har vel begynt på tørrfor så smått? Et tips, søstra mi tok til seg to småttiser på 8 uker, de hadde nesten rennebæsj hele tiden, hun fora de med Whiskas. Så dro jeg og kjøpte Eukanuba kittens til de, og vips! Fine som bare det i de små magene sine! Foret har noe å si.

Utlogget FreakyGhost

• Avhengig pus
  • **
  • Takket: 71
  • Kjønn: Kvinne
  • leve ennå=)
    • Vis profil
« Svar #2 på: 08 Juni 2006, 18:00:13 »
har en venninde så gjir katten kylling hver dag og det hjelpte :icon_smile: men hun prøvde det meste det jekk ann å jørr da..

Attack`s

• Gjest
« Svar #3 på: 08 Juni 2006, 18:10:30 »
Skikkelig for er viktig,men har kattungene fått ormekur?
Mark kan gi bla diare.

Ellers er GEM i drikkkevannet godt hjelp mot diare.

Simbaltu

• Gjest
« Svar #4 på: 12 Juni 2006, 10:08:47 »
Jeg har hatt en del katter i krisehjem for Dyrebeskyttelsen som ikke har vært vant med ordentlig mat og har derfor reagert når de får det.Da har jeg kjøpt valset og varmebehandlet foderris som fås kjøpt i dyrebutikk og det har fungert kjempebra på noen av dem hvis ikke det virker så har jeg gitt de Zoolac. det er en pasta som du får kjøpt hos vetrinær og den funker ganske bra.