jeg må bare få legge inn enda et emne her og mase litt til om at jeg GLEDER meg sånn til jeg skal hente min andre raggis!!! På onsdag flyr jeg til malmø tidlig om morgenen og så er vi her igjen på ettermiddagen. Tenk nå er det bare to dager unnna!!!! :jippi[1]: :jippi[1]: :jippi[1]:
det kribler i magen av å tenke på at vi skal få en liten prinsesse i hus

det som blir spennende er å introdusere henne og oscar for hverandre. Han er jo bare 6mnd så noen jeg snakket med mente han enda ikke hadde glemt søsknene sine...håper det går bra! leste i en bok om at det var lurt at han får snuse litt på henne mens hun er i reiseburet først. Noen mener jo at når en ny katt kommer skal den introduseres for et og et rom, men her er ikke leiligheten så stor, så jeg tror ikke det blir noe problem.....hmmm......se
r liksom for meg den åpningsscenen når de skal treffe hverandre. Enten blir det vel fresing og hversing eller så er de vel nysgjerrige på hverandre. Tror mest på det siste

puh....måtte bare få det ut! godt med forum! kommer sikkert til å logge meg på med en gang vi er hjemme for å legge ut bilder!hehe.
tar gjerne mot gode råd om katteintrodusering ;D