Skrevet av Emne: Et par spørsmål fra en fersking..  (Lest 1414 ganger)

Utlogget tonen

• Kattunge
  • **
  • Takket: 2
    • Vis profil
Et par spørsmål fra en fersking..
« på: 30 Mai 2006, 21:51:21 »
Hei! Jeg har nettopp begynt å bruke dette forumet og må si at jeg trives veldig godt.
Det er et par ting jeg lurer på, og jeg håper noen vil svare eller kan si meg hvor den aktuelle infoen ligger?

Jeg ser at det plutselig står "kattunge" ved brukernavnet mitt :biggrin: Er det noe med hvor mange innlegg du har? At du "vokser" med tiden? :icon_razz:

Dere har en greie rundt dette med takking. Kan noen fortelle meg bakgrunnen for det?

Hvordan kan jeg stille klokka på forumet riktig? Den er litt på tur hos meg.

Takk på forhånd!

Utlogget SuperHanne

• Avhengig og
  • Skravlepus
  • *
  • Takket: 123
  • Kjønn: Kvinne
  • Trønderjente på 25
    • Vis profil
    • SuperHanne.com
SV: Et par spørsmål fra en fersking..
« Svar #1 på: 30 Mai 2006, 21:58:34 »
Du vokser med tiden ja, neste steg tror jeg er ved 50 innlegg!  :icon_smile:

Bakgrunnen for takkingen er sånn "Negativ-positiv-karakter" noen andre forum har, men vi ville bare ha positiv karakter!  :fnis[1]: Og da ble det takk istedet! Bare takk i vei, vi har også en "Jeg har takket"-tråden hvor du kan skrive hvorfor du har takket!

For å stille klokka må du inn på innstillingene på din egen bruker. Bare trykk på navnet ditt, helt nederst på hovedsiden, og rett opp brukerinnstillingene...

Nova

• Gjest
SV: Et par spørsmål fra en fersking..
« Svar #2 på: 30 Mai 2006, 22:19:15 »
Tråden heter "Jeg vil takke" og der kan du takke andre medlemmer for noe du synes har vært positivt, f.eks et fint innlegg eller at det noe spesielt du setter pris på ved den personen... Som SuperHanne sa, takk i vei :icon_smile: