hehe, interessant tema.. syns jeg... Hva gjør altså din katt for å få oppmerksomheten din da du er oppslukt i pc skjermen, og å svare på hvilket ord du tenker på da du hører "sovepose"??
Psycho er ekstrem... Han kan prøve å først sette seg nesten oppå tastaturet, han er aldri OPPÅ det da, for det har han lært at er

Funker ikke det, så kan han seeeee lenge på meg... Bare glo, og funker ikke det så skakker han på hodet, og forsiktig dytter til nesen min med labben sin

Da er det VIRKELIG et hint om at "HEI, nå er jeg her. Kos med meg!!!". Og skulle jeg mot all formodning fortatt være så oppslukt av pc'n, med å spille Simon eller noe, så ja.. DA begynner terroren... Da er det

dukker opp...
Først kan han prøve seg på å bare komme med papirbiten og slippe den forann meg. Så setter han seg MIDT forann skjermen og virkelig sier SER DU MEG??

Funker ikke DEt heller, ja da skal han ta reven min... Reven er en sånn liten søt figur som man trykker i bunnen på, så faller den sammen. Denne er strengt forbudt for Psycho å leke med, og dette VET han.. Han vet det GODT! Men, da skal reven tas.. Og han prøver seg, jeg kremter, og han spretter unna. Uskyldig som f***. 2 sek etter, er det på'n igjen.. Jeg kremter, han prøver LITT til, og jeg viser tegn til at gir han seg ikke, så får han seg en smekk på snuta. Han gir seg.. i 2 sek... På'n igjen, og denne gangen ender det opp med en liten smekk over snuten. Da blir han så sur!!! Jeg visste ikke at det gikke ann for en katt å bli SÅ himla sur! HAn rynker øyebrynene, værhårene står rett frem, og ja.. SUR!!!! Hadde blikk kunne drepe, hadde jeg slitt...
Men, han gir seg ikke der.. Å neida, han er minst like sta som meg, og SKAL ta reven, og det ender alltid opp med at jeg må legge reven i en skuff... Og psycho vant IGJEN! :flau:
Dette er HVER gang han kjeder seg og jeg er opptatt... Men, du verden så mye jeg ler av han! Jammen er det herlig med katt!!!