Skrevet av Emne: Hva gjør katten for å få DIN oppmerksomhet da du sitter her?  (Lest 811 ganger)

Utlogget PsychoLynx

• Koseklumpen
  • Takket: 13
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
    • Hakinos Better Behave Bridie
hehe, interessant tema.. syns jeg... Hva gjør altså din katt for å få oppmerksomheten din da du er oppslukt i pc skjermen, og å svare på hvilket ord du tenker på da du hører "sovepose"??  

Psycho er ekstrem... Han kan prøve å først sette seg nesten oppå tastaturet, han er aldri OPPÅ det da, for det har han lært at er   Funker ikke det, så kan han seeeee lenge på meg... Bare glo, og funker ikke det så skakker han på hodet, og forsiktig dytter til nesen min med labben sin    Da er det VIRKELIG et hint om at "HEI, nå er jeg her. Kos med meg!!!". Og skulle jeg mot all formodning fortatt være så oppslukt av pc'n, med å spille Simon eller noe, så ja.. DA begynner terroren... Da er det    dukker opp...

Først kan han prøve seg på å bare komme med papirbiten og slippe den forann meg. Så setter han seg MIDT forann skjermen og virkelig sier SER DU MEG??

Funker ikke DEt heller, ja da skal han ta reven min... Reven er en sånn liten søt figur som man trykker i bunnen på, så faller den sammen. Denne er strengt forbudt for Psycho å leke med, og dette VET han.. Han vet det GODT! Men, da skal reven tas.. Og han prøver seg, jeg kremter, og han spretter unna. Uskyldig som f***. 2 sek etter, er det på'n igjen.. Jeg kremter, han prøver LITT til, og jeg viser tegn til at gir han seg ikke, så får han seg en smekk på snuta. Han gir seg.. i 2 sek... På'n igjen, og denne gangen ender det opp med en liten smekk over snuten. Da blir han så sur!!! Jeg visste ikke at det gikke ann for en katt å bli SÅ himla sur! HAn rynker øyebrynene, værhårene står rett frem, og ja.. SUR!!!! Hadde blikk kunne drepe, hadde jeg slitt...
Men, han gir seg ikke der.. Å neida, han er minst like sta som meg, og SKAL ta reven, og det ender alltid opp med at jeg må legge reven i en skuff... Og psycho vant IGJEN!  :flau:

Dette er HVER gang han kjeder seg og jeg er opptatt... Men, du verden så mye jeg ler av han! Jammen er det herlig med katt!!!  

Utlogget Christine

• Skravlepus 4
  • Takket: 423
    • Vis profil
Hva gjør katten for å få DIN oppmerksomhet da du sitter her?
« Svar #1 på: 06 Juni 2005, 02:07:08 »
Hahahaha..typisk katt, skal alltid vinne over eieren, Garfield har en tendens til å ligge oppå bordet jeg har pc på for å kose :love:, ellers så går han rundt her og kikker på meg...skal du ikke kose???
Men han liker å ligge på badet lenge også da...så får være i fred en del også :thumbsup:
En katt er ikke "bare" en katt, det er noe av det beste man kan oppleve, ren kjærlighet!

http://potespor.spreadshirt.net

Utlogget Zita

• Mamma
  • Limt fast til stolen katt
  • Takket: 109
    • Vis profil
« Svar #2 på: 06 Juni 2005, 02:17:10 »
Zita legger seg først oppå musa,funker ikke det dytter hun snuten i ansiktet mitt,funker ikke det heller så sletter hun det jeg har skrevet og legger seg så lang hun er på tastaturet.

Utlogget swimzy

• slave for 3 katter og 1 hund
  • Skravlepus 3
  • Takket: 135
  • RIP Miley, Frøya,Diesel, Carmen, Snoopy og Rampus!! <3
    • Vis profil
    • No McKenzies Sacred Birman oppdrett
« Svar #3 på: 06 Juni 2005, 13:56:20 »
nusse og frøya er veldig flinke til å legge seg oppå fanget mitt når jeg sitter å skriver..og jeg løfter de av og de kommer igjen....gang på gang til meg er nødt til å gi meg og bare kose med dem, mens carmen er veldig flink ti å gå oppå tastaturet og legge seg ved modemsboksen og sier..her er jeg, kos med meg...

hehe...raringe :lol:

NO*McKenzies- lite oppdrett av Hellig Birma.
Vi fikk vårt første kull 1.mai.2014!!
Hjemmesiden vår: http://www.bricksite.com/mckenzie/velkommen

Utlogget Hildepilde

• Sjefskatt
  • *
  • Takket: 7
  • Vokt dem for en krenket katts vrede...
    • Vis profil
« Svar #4 på: 06 Juni 2005, 14:01:38 »
De kaster ser på tastaturet mitt!
Benjamin setter klørne i beina mine eller i ryggen min,Barac tråkker vilt på tastaturet,lille my står på stolen på armlenet! :åhhhh:
Hildepilde,Leo,Lille My,Benjamin og Barac.

Utlogget Hope

• Skravlepus
  • *
  • Takket: 105
    • Vis profil
« Svar #5 på: 06 Juni 2005, 14:10:30 »
Hun hopper opp og ned på tastaturet til noe klikker så jeg må restarte pc`n...  :roll:
DA har min fulle oppmerksomhet...  :åhhhh:

Utlogget Benedicte

• Sjefskatt
  • *
  • Takket: 2
    • Vis profil
    • http://home.no.net/donikas/
« Svar #6 på: 06 Juni 2005, 14:13:45 »
Hehe....Ikaros legger seg opp på tastaturet og jeg må ikke tro at jeg kan flytte han, for da går han bare opp igjen eller så fanger han muse matta. Donna er veldig grei hun bare legger seg på fanget  :love:
Du kan besøk meg på http://home.no.net/donikas/ og skriv gjerne en hilsen i gjeseboka mi.

Utlogget stressless

• Koseklumpen
  • Takket: 1
    • Vis profil
« Svar #7 på: 06 Juni 2005, 18:26:43 »
Missy er ikke så "innpåsliten" hun....MEN....om jeg sitter på do..så skal hun på død og liv oppi fanget :flau:
Samme om jeg leser papir-avis....da må hun ligge oppi  :idea:

Utlogget PsychoLynx

• Koseklumpen
  • Takket: 13
    • Vis profil
    • Hakinos Better Behave Bridie
« Svar #8 på: 06 Juni 2005, 18:44:14 »
    Mye rare katter der ute skjønner jeg.

Psycho har alltid vært en liten raring han. Gjort så himla mye rart hele tiden. Tror aldri jeg har møtt herligere katt noen gang.

Men, rart dette her. Han har lært at å "tråkke på tastaturet, det gjør man bare ikke". Imponerende. Aldri gjort noe spes for å lære han det heller, bare tatt han vekk om han har prøvd seg. Og.. heldigvis for det. Pc'n min er ustabil nok om den ikke skulle tålt en "angrep" av en kjælen katt 2-3 ganger om dagen i tilegg.  

Psycho er som en hund han... Men, kan vel hanoe med å gjøre at han til det hele og fulle er blitt oppdratt som Buffy også. Med på alt vi har vært ute på, og at han har hatt Buffy som en god læremester gjennom hele livet. Han ekke en katt han vettu, han er en schæfer i miniatyr!  

Utlogget Mira

• Skravlepus
  • *
  • Takket: 87
    • Vis profil
« Svar #9 på: 06 Juni 2005, 19:57:11 »
Crazy setter seg rett og slett ned på tastaturet!!! Og der sitter ho til jeg tar ho vekk, men da hopper ho opp igjen...
"det satt to katter på et bord, kvirrevirrevitt bombom..."

Utlogget katteelskeren

• Spretten katt
  • Smurfeline og meg!
    • Vis profil
SV: Hva gjør katten for å få DIN oppmerksomhet da du sitter her?
« Svar #10 på: 19 Juni 2007, 18:51:24 »
pusen min pleier å sitte foran skjermen eller oppå tastaturet og hvis jeg leser i et blad eller i en bok så sitter han seg oppå bladet! :fnis[1]:

Utlogget Nemi79

• Super avhengig pus
  • Takket: 74
  • Rykkinn
    • Vis profil
« Svar #11 på: 20 Juni 2007, 13:31:12 »
Ally setter klørne i baken på meg  :hihi[1]: Eller så mjauer hun høl i hodet på meg, hehe

Utlogget Snully

• Spretten katt
  • Mamma til to Prinsesser.
    • Vis profil
« Svar #12 på: 20 Juni 2007, 18:59:38 »
hun kan gå til småangrep på skjermen, legge seg på tastaturet, "kosetråkke" på tastaturet eller mjaue - sårt og lenge:P
Bare den ene som er så ekstrem (Sully). Snø bare mjauer litt (hun kan egentlig ikke mjaue så det er vel mere en vesing:P) :D
Jeg skulle ønske jeg var to kattunger, for da kunne jeg leke med hverandre..