Kommer an på hva slags husregler du ønsker for katten din det.
(men atte koseligere for katten å ha en kattekompis da)
Foreldrene mine er sånn at katten har 1 stol den får sove i,1 vinduskarm den får sole seg i,(eller hadde da gamlepus levde).Maten på gulvet på fast sted og det var det katten fikk lov til.
Sov jo masse på fang da osv.
Mine regler er samme som Lillith,matlaging og spising,da er det katt på gulvet,ellers er det nesten katt overalt :fnis[1]:
Og som Alette sier,bare husk å være konsekvent,så går det seg til.
Velger man å ha familiemedlemmer,så har man familiemedlemmer.
Folk her på byda syns mine katter er borskjemte,først og fremst fordi dem er innekatter og har kattegård.
Og før når jeg ikke hadde innekatter hadde dem likevel kattedo inne,fy så borskjemte.
Dem ligger på bord og benker,dem har altfor mye utstyr....I know,men bare må ha ditten og datten :fnis[1]:
Dem ligger i senga og hjelper meg nesten å pusse tennene før natten...kjempekoselig å ha Cali der da.
Noen mener katter er borskjemte fordi man kjøper i det hele tatt kattemat til dem.eller kattesand,eller at dem får være inne på nettene.
Katten er borskjemt fordi man gidder å bruke penger hos dyrlegen til alt mulig inkl kastrering.
De siste tingene er noe man bør og skal prioritere når man velger å ha dyr,resten oventil er vel hva øyet som ser.
Jeg har støvsuger,vaskemaskin,langkost og filler,i tilfelle rottefelle.
Jeg er stolt over å være slave i et hus med så mange gode pusekatter jeg :love: