Skrevet av Emne: Bortskjemt !? HiHi  (Lest 453 ganger)

Utlogget SandKorn

• Fin pus
  • Takket: 9
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
Bortskjemt !? HiHi
« på: 28 Mai 2006, 18:36:28 »
Er det mulig å bortskjemme en Pus ALT FOR mye !?  :savle[1]:

Har bare mulighet for én liten Pus -> Så han kommer til å få SÅÅÅ mye oppmerksomhet  :dobbellove:
Kan det føre til at Pusen min blir 'overlegen' (på en måte)  :fnis[1]:
<3 PusPus <3

Katter er menneskets beste venn

Utlogget camilla og tobias

• Spretten katt
  • Takket: 1
  • Pus er den beste i verden!
    • Vis profil
    • Min hjemmeside
SV: Bortskjemt !? HiHi
« Svar #1 på: 28 Mai 2006, 18:38:39 »
jeg tror ikke at noen pusekatter kan få nok kjærlighet  :love: men de må jo få et pusterom en gang i blant  :wink[1]: men det er vanskelig å styre seg unna !

Camilla

Utlogget Alette

• Skravlepus 1
  • **
  • Takket: 109
    • Vis profil
    • (N) Hailstorms
« Svar #2 på: 28 Mai 2006, 18:46:45 »
Mange kan nok skrive under på at kattene deres er bortskjemte.. :whistling:

Det du bør være obs på er at du ikke skjemmer den bort på en måte som ikke er sunn i lengden. Altså å ikke gi katten vaner som du ikke ønsker, og som er leie å bli kvitt.

Feks hvis du ikke vil ha katten i senga, så ikke tillat det. Hvis ikke du vil ha en katt som tigger, ikke la den noen ganger få spise av tallerkenen..osv. Det viktigste er å være litt konsekvent, så kan du skjemme bort katten så mye du vil. :fnis[1]:

(Dette svaret går vel i kategorien "gjør som jeg sier, og ikke som jeg gjør.." :icon_razz: :whistling:)

Heidi K

• Gjest
« Svar #3 på: 28 Mai 2006, 18:56:54 »
(Dette svaret går vel i kategorien "gjør som jeg sier, og ikke som jeg gjør.." :icon_razz: :whistling:)

:fnis[1]:

Du kan så si.

Har ordentlig bortskjemte katter, men de har gudskjelov ingen fæle uvaner som jeg har lært dem.  :fnis[1]:  Alt det andre de gjør er vel bare søtt  :fnis[1]:

JP

• Gjest
« Svar #4 på: 28 Mai 2006, 20:14:55 »
Her er de nok bortskjemt. Vet aldri hva godt jeg kan gjøre for disse herlige dyrene, er så takknemelig for at jeg har dem at jeg nesten går på pinne hele tiden for å tilfredstille de. Men det betyr ikke at de får lov til å gjøre ting som ikke er lov.. :icon_frown:

Utlogget Lilith

• Forumslave katt
  • Takket: 55
    • Vis profil
« Svar #5 på: 28 Mai 2006, 21:34:48 »
Mine katter er ekstremt bortskjemte...sover i senga og går på bordet (men ikke når v spiser, da er bordet fy fy) men eg kunne ikkje ha nekta dei o eg så hadde ville, når ein har eit akvarium som stuebord blir det gått på, en skal jo jakte også må skjønne :whistling:

Attack`s

• Gjest
« Svar #6 på: 29 Mai 2006, 00:22:31 »
Kommer an på hva slags husregler du ønsker for katten din det.
(men atte koseligere for katten å ha en kattekompis da)

Foreldrene mine er sånn at katten har 1 stol den får sove i,1 vinduskarm den får sole seg i,(eller hadde da gamlepus levde).Maten på gulvet på fast sted og det var det katten fikk lov til.
Sov jo masse på fang da osv.

Mine regler er samme som Lillith,matlaging og spising,da er det katt på gulvet,ellers er det nesten katt overalt :fnis[1]:
Og som Alette sier,bare husk å være konsekvent,så går det seg til.

Velger man å ha familiemedlemmer,så har man familiemedlemmer.

Folk her på byda syns mine katter er borskjemte,først og fremst fordi dem er innekatter og har kattegård.
Og før når jeg ikke hadde innekatter hadde dem likevel kattedo inne,fy så borskjemte.
Dem ligger på bord og benker,dem har altfor mye utstyr....I know,men bare må ha ditten og datten :fnis[1]:
Dem ligger i senga og hjelper meg nesten å pusse tennene før natten...kjempekoselig å ha Cali der da.

Noen mener katter er borskjemte fordi man kjøper i det hele tatt kattemat til dem.eller kattesand,eller at dem får være inne på nettene.
Katten er borskjemt fordi man gidder å bruke penger hos dyrlegen til alt mulig inkl kastrering.

De siste tingene er noe man bør og skal prioritere når man velger å ha dyr,resten oventil er vel hva øyet som ser.

Jeg har støvsuger,vaskemaskin,langkost og filler,i tilfelle rottefelle.
Jeg er stolt over å være slave i et hus med så mange gode pusekatter jeg  :love:

Utlogget amahel

• Skravlepus
  • *
  • Takket: 157
    • Vis profil
    • amahel
« Svar #7 på: 29 Mai 2006, 00:35:33 »
Godt sagt Attack's :icon_smile:

Utlogget Busta

• Administrator
  • Skravlepus 4
  • Takket: 300
    • Vis profil
« Svar #8 på: 29 Mai 2006, 12:20:15 »
Bortskjemte katter? Hva er det? Må være et fremmedord, har jeg aaaldi hørt om!  :whistling:

Jeg tror ikke jeg trenger å si noe om Buster, men det er først når man innser at man er kattens slave at det blir skikkelig morsomt...  :fnis[1]: