Så sitter jeg her IGJEN da... Og har skikkelig lyst på en ny katt.. :flau: Har vurdert det flere ganger før, men det har liksom aldri blitt noe av, men.. I går så tenkte jeg "hvorfor ikke?" Det er da bare JEG som bestemmer nå? Jeg har mast hull i hodet på X tidligere, men aldri fått viljen min, så hvorfor skal jeg ikke bare ta en til nå? Så, nå har jeg vel bestemt mg tror jeg... det er bare et problem... Psycho.... :?:
I løpet av tiden jeg har hatt Psycho har han jo innimellom hilst på andre katter, og det som har slått meg hver gang, er at NOEN har glemt å fortelle det dyret der at han faktisk ER kastrert!!

Det virker rett og slett som om det ikke er noe han har fått med seg...
Så, da vi har hatt hunnkatter på besøk, ofte kattunger, så har Psycho først virket veldig snill og interessert, men så... Opp på ryggen dems og bite seg fast om de ikke sitter rolig. Han har jo da blitt tatt vekk tvert tidligere, så han ikke sku skremme vannet av de søte små, men.. Hvordan vil dette fungere om jeg får en søt liten pus som skal bo her??? :hæh:
Er dette noe han vil gi seg med, eller kommer han til å ta livet av den lille?

Må vel egentlig si at det er dette som har stoppet meg hver gang for å skaffe meg en ny katt. Men, i går snuste jeg litt rundt på nett og oppdaget den nydeligeste pusen jeg noen gang har sett... Jeg har drømt om hvit katt siden den første katten min ble ihjelkjørt da jeg var 6 år gammel, og nå har jeg funnet den... En Norsk Skogskatt, hvit med bittelitt grått på hodet. En jentepus på kun få uker... :love: Er dette noe som KAN fungere, eller må jeg bare slå fra meg drømmen om en kattunge?
Håpernoen her inne kan gi meg noen svar på dette...

Vil ha en kattunge jeg... En venn til Psycho, ikke "hora" hans...