Idag har jeg merket at Timmy har klødd seg til blods på den andre siden av nakken av operasjonssåret. Så nå har han såret etter operasjon å klø på og et nytt felt!
Nå begynner jeg å lure på om det kan være allergi eller noe hudsykdom han har siden han klør så fælt?
Jeg skal undersøke om det er en veterinær som er spesialist innen hudsykdommer her i området, så får vi nok bestille enn time der. Men er jo avhengig av å låne bil, men det ordner seg nok.
Hvis noen har anbefalinger om en god veterinær spesialisert innen hudsykdommer her i Østfold (helst Fr.stad og Sarpsborg), så vær så snill å send meg en pm.
Så får vi i mellomtiden smøre ham med salve og jeg har lagd en body (klipt i en gammel sokk) som jeg har tenkt å tre på ham. Han ligger å sover, så får prøve den etterpå. Håper den passer!
Og så har jeg tenkt å kjøpe Salmopet fiskeolje til ham (har lest Attack's innlegg om allergi og andre hudlidelser), og den høres veldig bra ut.
Her er et par bilder jeg tok, fikk ikke tatt bilder nærmere... Her ser man såvidt det gamle såret som gror sakte men sikkert, han klorer på det når det begynner å bli bra, så derfor tar det så lang tid.

Her ser man det nye såret som jeg oppdaget idag: