Skrevet av Emne: Stjernetegn for kjæledyret ditt  (Lest 1570 ganger)

JP

• Gjest
Stjernetegn for kjæledyret ditt
« på: 19 Mai 2006, 16:47:45 »
Allers nr 3, stod det litt om stjernetegn til kjæledyret ditt.. Syns det som stod om Jp passet ganske bra, også lurer jeg på om noen andres passer?
Skriver ned alt som stod jeg bare  :icon_smile:

Har du fått en  hund, katt, kanin eller minigris som er en underlig skrue, og som slett ikke følger lærebøkene for vanlig dyreoppførsel?
Da er mulighetene store for at du har fått en liten vannmann i huset.
Alle kjæledyr som er født i et av luftegnene -Vannmann-Vekt- eller tvilling- er smarte vesner. De skjønner det meste av det sier til dem, og er nysgjerrig og utforskende.

Noe annet er det om du har fått en ildfull skytte. Er dyret ditt godtroende og litt dumdristig, vennlig mot alle, men lever litt i sin egen verden? Da er det viktig at du gir han spillerom og utfoldelsemuligheter. Dyr som er født i ildtegnene -Skytten, løven og væren - er uregjerlige krabater som krever masse oppmersomhet.

Noe av det mest fantastiske et menneske kan oppleve, er å bli venn med dyr. På mange måter har de skjønt mer enn oss mennesker om hva som er viktig i tilværelsen. Et dyrs evne til kjærlighet, ekthet og omtanke ligger ofte lysår foran vår egen. Har du fått et kjæledyr som er vennligheten selv, men som stadig synes å søke tilflukt i drømmene sine? Da er muligheten stor for at det er født i vanntegn -Kreps-Skorpion eller fisk. Disse dyrene knytter svært dype og sterke bånd til sine nærmeste, og kan få store problemer med å skifte eier.
Men selv om dyr er født i samme element, for eksempel vann, kan ulikhetene være store. En som er født i vanntegn, er en skikkelig kjælegris som aldri får nok kos og i tilegg har en ustoppelig appetitt. Mens den som er født i vanntegnet Skorpionen, mest av alt elsker å gjøre det som er ulovlig. Skorpionen blir sjalu hvis andre får oppmerksomhet fra han utkårede, og har en intense og sterke følelser til dem han elsker.

(De to nye pusene mine er fisk)

Dyr født i jordtegn er svært skeptisk til alt nytt. Dette er de virkelige vanedyrene. Er kjæledyret ditt født i tyren, steinbukken eller jomfuen, betyr trygghet svært mye for dem, og de setter slett ikke pris på uvante omgivelser! Disse skapningene er gjerne litt skeptiske og reserverte til og begynne med, men når du først akseptert, så er kjærligheten og hengivenheten der for alltid. Tyren har for eksempel en evne til å søke et behagelig liv. Han er utholdene når han først har kommet i gang, men litt uvillig til å forlate freden og nytelsen, akkurat som en doven tyr i en grønn eng.

(Jp er tyr)

Er du tilfeldigvis født i samme stjernetegn som dyret ditt, kan det gå begge veier. Enten elsker dere de samme tingene i livet, ellers så møter dere hverandre i døra!

Attack`s

• Gjest
SV: Stjernetegn for kjæledyret ditt
« Svar #1 på: 19 Mai 2006, 16:50:41 »
Her er det en annen variant :)

http://siamis.com/Stjerner/katstrologisitemap.html
Se så til venstre på hjemmesiden til hvilken årstid.

JP

• Gjest
« Svar #2 på: 19 Mai 2006, 16:53:01 »
Her er det en annen variant :)

http://siamis.com/Stjerner/katstrologisitemap.html
Se så til venstre på hjemmesiden til hvilken årstid.

Wow, der stod det mye intersant ja  :icon_smile:

JP

• Gjest
« Svar #3 på: 19 Mai 2006, 16:54:05 »
"Måske er det grunden til at fiskekattene med de store hjerter også har en tendens til at have store ører. Så de bedre kan høre dig"

hehe, devon rex  :icon_smile:

Attack`s

• Gjest
« Svar #4 på: 19 Mai 2006, 16:56:21 »
Hun danske damen som har den siden kjenner jeg godt fra et annet forum,og hun kan så utrolig masse og har så masse bra på hjemmesiden sin.

Utlogget amahel

• Forumslave katt
  • Takket: 157
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
    • amahel
« Svar #5 på: 19 Mai 2006, 16:59:18 »
Begge mine er fisker da :icon_smile:

JP

• Gjest
« Svar #6 på: 19 Mai 2006, 17:00:37 »
Syns det som det som stod der passet kjempebra hvertfall.. Og en sånnhjemmeside har jeg også lyst på, den var kjempe fin  :humre:

Utlogget Karoline&Dennis

• Super avhengig pus
  • Takket: 81
  • Dennis
    • Vis profil
    • Dennis sin hjemmeside
« Svar #7 på: 19 Mai 2006, 17:34:25 »
Dennis er vær

Dyrerettinghetsforkjempe r

Michael Jackson is innocent

www.myspace.com/adorablenorway

Linda

• Gjest
« Svar #8 på: 19 Mai 2006, 17:43:59 »
Begge Birmaene mine er Tyr, huskatten er Skorpion :icon_smile:

Kismet

• Gjest
« Svar #9 på: 19 Mai 2006, 18:29:08 »
Huskatten min er vær, og skogkatten er løve.

Utlogget Busta

• Administrator
  • Skravlepus 4
  • Takket: 301
    • Vis profil
« Svar #10 på: 19 Mai 2006, 21:40:26 »
Jeg husker mamma leste den artikkelen, hun ringte meg og var helt vill over hvor godt Buster sitt horoskop passet. Han er tvilling.

"...smarte vesner. De skjønner det meste av det en sier til dem, og er nysgjerrig og utforskende."

Det stemmer bare så utrolig på lille Bustergutten.   :icon_smile:

(Må sjekke den andre linken også)

Utlogget fiamor

• Spretten katt
  • Takket: 2
    • Vis profil
« Svar #11 på: 23 Mai 2006, 15:51:17 »
Min lille Fiamor er TVILLINGKATT... og masse av det som sto der stemmer faktisk veldig:).... Snakke snakke snakke, og kose kose kose, og plutselig sitte i armen på meg... Voops hva gjør du lillekatt????? hehehe. jeg skjønner ikke noe... Og hun er veldig nysgjerrig, og selvsagt KLOK!!
Veldig bra side :crazy[1]: :savle[1]:
"fiamor"

Utlogget RaraAvis

• TheCrazyCatLady
  • Moderatorpusene
  • Skravlepus 4
  • Takket: 343
  • Meeko og Belle er alltid i <3 mitt
    • Vis profil
    • Life of Crazyness
« Svar #12 på: 23 Mai 2006, 17:49:46 »
Vet faktisk ikke når meeko er født :( bare at det er i Januar.. men steinbukken passet fint på ham da  :dobbellove:
How you behave toward cats here below determines your status in Heaven. ~ Robert A. Heinlein
Dyrebeskyttelsen Norges lokalavdelinger
Dicetray hobby hjemmeisde
Jeg og 2 venner blogger om livene våre

Nova

• Gjest
« Svar #13 på: 23 Mai 2006, 18:02:48 »
Shango er skytten :fnis[1]: