Hei og takk for svar!
Nå har jeg vært på dyrebutikken og kjøpt Salmon Pet, håper inderlig det virker..
Også har jeg kjøpt Royal Canin sensibel for..
Må dessverre innrømme at jeg bare har gitt kattene mat som har vært å få kjøpt i dagligvarebutikker..
Har vokst opp med katter, og mine foreldre har kun gitt den type mat, og alle har vært friske og fine, så har alltid trodd at f.eks Whiskas, Friskies osv har vært ok å gi..Det som jeg har gitt i det siste har bla. vært kattemat fra Ica, den maten simpelthen elsket kattene mine..så trodde som som sagt det var ok..
Så ignorant kan man være :

Ang markekur, nå vet jeg at jeg sikkert høres enda mer infantil ut, men skal man gi innekatter det? Er rett og slett flau nå..trodde ikke at katter som kun er inne trengte det..
Jeg var ikke med til dyrlegen selv (noe jeg angrer bittert på), det var samboeren som tok Bella med dit, og han sier de bedøvde henne fordi det var vanskelig å undersøke henne, hun ville ikke være i ro..
Hun er en av de søte små som ikke liker å bli holdt..av noen..men hun er kosete, og ligger/sitter gjerne ved siden av og koser, så har trodd at det rett og slett bare var en del av hennes personlighet, ikke noe symptom på noe galt..
Men reagerer som sagt veldig på at de bedøvde henne så sterkt, bare for å holde henne rolig.
En annen ting som også er, er at det virker som Bella har løpetid VELDIG ofte, ca hver annen uke, og slik har det vært siden Januar..det er vel ikke normalt?
Men, kan jeg utelukke at det er noe smittsomt, siden Shy virker i veldig bra form?
De to vakre pusene mine er sammen KONSTANT, skikkelige perlevenner....
Mvh,
Luna