Skrevet av Emne: Secret is back in the house  (Lest 566 ganger)

Attack`s

• Gjest
Secret is back in the house
« på: 17 Mai 2006, 11:59:03 »
Hahaha,Secret er tilbake og tilværelsen går mot normalen igjen.
Det har vært så stille og fredlig her mens han var borte.Ingen katter som gikk i veien når jeg laget mat,ingen som skulle hjelpe meg med abslolutt alt,ingen som gikk på kjøkkenbenken.....synlig ihvertfall når jeg er tilstede.

Etter et lite oppgjør med Cali og litt parfymespraying fra min side,så ble dem like gode venner som før,,,,eller det vil si,ser ut som Secret har meldt seg ut av homsepatruljen etter å ha fått smake på ekte varer :humre:

Gloria er helt oppslukt av han,men tror ikke hun har noen valg,for han kom tilbake med et Bræææææææææ!
Hopper Secret på kjøkkenbenken følger hun etter,prater han,så prater hun.

Inatt fikk dem alle sove i sengen min,tok sjansen på at Secret ikke markerte,og det gikk bra. (puste lettet ut)
Der lå Gloria,Cali,Secret og Felix i en ball oppå dyna mi,og dem stod ikke opp før jeg gjorde :icon_redface:

Nå mangler bare Kiss med familie nede med dem andre,og det blir ikke lenge til.

Tror jeg skal koke litt fisk til dem senere idag,så håper jeg Secret får lyst til å sove :icon_arrow: :whistling:

Det blir liksom så ekstra ille.
Alle som blåser i diverste 17.mai blåsere utendørs,og Secret som "blåser" innendørs...akk mine ører.
Det er hardt å nærme seg de 29+ :fnis[1]:

Men atte,det er veldig koselig å ha han tilbake.Purrrrrrr.
Han og Gloria er svært like.Gloria er ikke glad i å bli løftet på,Secret klarer ikke å stå stille,men begge elsker å ligge på rygg i armer eller fang å bli klødd på magen. :love:
« Siste redigering: 17 Mai 2006, 12:00:52 av (N) Attack's »

Heidi K

• Gjest
SV: Secret is back in the house
« Svar #1 på: 17 Mai 2006, 12:04:12 »
Du har det svææært så livlig idag ja! Masse fin lyd og siameserbræking  :hihi[1]:

Tut og blås!  :biggrin:

ellenh

• Gjest
« Svar #2 på: 17 Mai 2006, 14:22:25 »
Høres koselig ut å ha han tilbake.  Er det Secret Gloria skal parres med?

Attack`s

• Gjest
« Svar #3 på: 17 Mai 2006, 14:32:59 »
Ja.
Nå venter vi bare på løpetid.Gloria fant seg jo til rette på 1-2-3 i voksen alder,så håper det skjer noe veldig snart.

Gloria er så god å misoppfatte,for hun har løpetidstendenser bare hun blir klappet,da ruller hun seg rundt i ekstase.
Men det er ikke løpetid,for den dama er der lyd i så det holder.
Fikk en oppvisning av oppdretter om hvordan det hørtes ut :fnis[1]:

ellenh

• Gjest
« Svar #4 på: 17 Mai 2006, 14:39:25 »
Oi da. Blir leven i huset når hun setter i gang, asså?  :fnis[1]: