Skrevet av Emne: Baby sitter!  (Lest 468 ganger)

Utlogget catzy

• Skravlepus 2
  • Takket: 157
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
Baby sitter!
« på: 13 Mai 2006, 19:32:05 »
Jeg er barnevakt for de to søte kattungene til søstra mi i helgen. To bruntigrede brødre på 10 uker.
Så natten har ikke akkurat vært fredfull, med to spinnville som springer tulling oppi senga mi, over meg, rundt meg, hopper og klatrer, og angriper meg...  :fnis[1]:

I sted så var jeg i byen og kjøpte Eukanuba Kitten til dem, de har bare hatt vanlig butikkfor til nå, Whiskas kitten. Og det nye foret falt i smak! Kattene mine har fått hilst på de nå, Faramir tok det best, han er verken redd eller sint. Shakira er nyskjerrig, men freste et par ganger. Ozzy er LIVREDD!  :412: I sted fikk de være inne på stua, jeg bytta bare ut kattungene med Ozzy, slik at de får være på stua med de to yngste mine, og han fikk være på soverommet. I natt skal de få ligge på badet tenk!!  :fnis[1]: De er så søte atte! Lucas og Lemmy (fra Motorhead tror jeg...  :icon_rolleyes:)

Attack`s

• Gjest
SV: Baby sitter!
« Svar #1 på: 13 Mai 2006, 19:41:45 »
Ozzy er en meget fornuftig mann,unger kan være brysomme :fnis[1]:

Men hvorfor er kattungene bare 10 uker?

Utlogget catzy

• Skravlepus 2
    • Vis profil
« Svar #2 på: 13 Mai 2006, 20:00:46 »
Hun fikk de da de var 8 uker, hun var sta å kikka på de, og dama sa at hun kom til å avlive de om hun ikke tok de. Da greidde ikke hun å si nei til disse nurka. Dumt, men ble det bare. Kattene har hverandre, og det tror jeg hjelper kjempe masse. Har lært henne det som er å lære om kattunger, og de får bra for.

Attack`s

• Gjest
« Svar #3 på: 13 Mai 2006, 20:03:18 »
Jeg begynner å få sigende et tynt slør nedover meg,jeg har glemt å ta huskepillen i dag :fnis[1]:

:icon_razz:

Utlogget catzy

• Skravlepus 2
    • Vis profil
« Svar #4 på: 13 Mai 2006, 20:16:20 »
:humre: That's alright clumsy! :humre:

Heidi K

• Gjest
« Svar #5 på: 13 Mai 2006, 21:46:00 »
Hehe!  :biggrin:

Kjenner igjen det der med å bli løpt over og katt som leker tulling i senga! Bortsett fra at her veier han 4 kg og tar det som en selvfølge at vi syns det er artig  :hihi[1]:

Utlogget -Lize-

• Luke, Leia & Mischa.
  • Avhengig pus
  • **
  • Takket: 86
  • Cats rule!
    • Vis profil
    • Russian Blue
« Svar #6 på: 14 Mai 2006, 16:42:46 »
Du har ikke bilder av tiger-pusene da?! :savle[1]:

Utlogget SuperHanne

• Avhengig og
  • Skravlepus
  • *
  • Takket: 123
  • Trønderjente på 25
    • Vis profil
    • SuperHanne.com
« Svar #7 på: 14 Mai 2006, 23:24:41 »
Så artig! Vi vil ha biiilder!
 :biggrin:

Utlogget catzy

• Skravlepus 2
    • Vis profil
« Svar #8 på: 15 Mai 2006, 23:39:53 »
Nå har helgen bare rast forbi, og jeg har stoooorkosa meg med nurka! Kan sikkert ta bilder av de en dag i uka, må bare kleie meg bort til søstern... Var litt rart å levere de tilbake, ble liksom litt stille her... hehe! ;)