Skrevet av Emne: Onsior-behandling  (Lest 136 ganger)

Utlogget Blomst

• Moderatorpusene
  • Skravlepus 2
  • Takket: 50
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
Onsior-behandling
« på: 13 November 2020, 16:38:52 »
Hermann går fast på Onsior på grunn av leddsmerter som bare blir verre og verre. Han kan ikke gå på Metacam fordi da får han en veldig sterk reaksjon i magen.
Nå har det vært Onsior-mangel i flere uker/måneder og vi begynner å gå tom for medisiner. Vi var på apoteket senest i går og da var det tomt på Apotek 1, Boots og Vitus i hele Vestland. Jeg skal ta kontakt med veterinæren på mandag for å diskutere dette nærmere. Apoteket mente de muligens skulle få det inn nå snart igjen, det stod opprinnelig uke 46, men virket som om det ble forsinket.

Er det noen andre her som har puser som går fast på Onsior? Vet dere om det finnes noen alternative smertestillende medisiner utenom Metacam?
Dennis, Missy og Charlie i våre hjerter <3

Utlogget villhund

• Skravlepus 4
  • Takket: 94
  • hærjehunder
    • Vis profil
Sv: Onsior-behandling
« Svar #1 på: 13 November 2020, 17:07:34 »
Du har sikkert prøvd nettapotekene og.
Jeg har noen tabletter, men bor jo på østlandet og kan ikke gi fra meg alt. Siden kan trenge det selv også, med våre fem hvor de to yngste er 13 år. Har en som tisser på gulvet i katterommet nå også. Rigget akkurat opp overvåkningskamera for å finne ut hvem.

Utlogget Blomst

• Moderatorpusene
  • Skravlepus 2
  • Takket: 50
    • Vis profil
« Svar #2 på: 13 November 2020, 19:40:00 »
Ja, det ser tomt ut overalt, dessverre.

Nei, tror du skal holde på det du har, i tilfelle mangelen vedvarer litt lengre enn de antok. Håper bare apotekene får det inn til uken.  :x-fingre:
Dennis, Missy og Charlie i våre hjerter <3

Utlogget Drost

• Kattepratpuser
  • Skravlepus 4
  • Takket: 169
  • jeg har konvertert til dyrene
    • Vis profil
« Svar #3 på: 14 November 2020, 06:52:33 »
Er det beregnet til dyr ? Jeg kan høre her men posten er bare så treg for tiden at det kan ta opp til en måned,kanskje tilmed lenger,for å komme frem.

Hvil i fred Lorenzo.
Takk for alt Søs.
Halvøre nå er du hos din mamma igjen.
Nulli i mitt hjerte.