Skrevet av Emne: Shango har hovnet opp!! Please hjelp!!  (Lest 1232 ganger)

Nova

• Gjest
Shango har hovnet opp!! Please hjelp!!
« på: 07 Mai 2006, 13:48:43 »
Shango har blitt stukket av noe under haken, sikkert veps eller humle og er drithoven, ser ut som en løve under haken!!! Har sjekket tungen, og den er fin, ikke hoven, og han leker og er i fin form! Er det farlig tror dere?? Dyrlegen er jo stengt, og ville liksom ikke ringe akutttelefon for et stikk, liksom.....

Attack`s

• Gjest
SV: Shango har hovnet opp!! Please hjelp!!
« Svar #1 på: 07 Mai 2006, 13:53:38 »
Så lenge allmentilstanden er som før,så tror jeg du kan slappe helt av.
Er det like hovent i morgen,så kan du ta en tlf til dyrlegen da.
 :icon_sad:

Nova

• Gjest
« Svar #2 på: 07 Mai 2006, 13:56:50 »
TAKK FOR SVAR!!! Er så redd :icon_cry: Det er jo under haka liksom, og katter tåler jo så mye så jeg er så redd for å ikke oppdage det hvis han får respirasjonsproblemer... Haka er abnorm... Ser ut som en feit italiener i profilen, og han klør en del...

Utlogget UP

• Super avhengig pus
  • Takket: 86
  • Kjønn: Kvinne
  • Kan ikke ta potene av tastaturet - katt
    • Vis profil
« Siste redigering: 07 Mai 2006, 14:11:40 av UP »
"Handling betyr mer enn ord..."

ellenh

• Gjest
« Svar #4 på: 07 Mai 2006, 19:33:26 »
Det skjedde med Bob, han jeg hadde før. Han fanga en humle med munnen og hovna voldsomt opp i ansiktet. Jeg ringte til dyrlegen som sa katter reagerer like forskjellig på slikt som mennesker; noen er allergiske, andre ikke. Han mente det ikke var noen vits å ta noen risiko og anbefalte meg å komme opp for en kortisonsprøyte, siden vi ikke kunne vite om han ville få en allergisk reaksjon eller ikke.
Du kan da vel ringe akuttelefonen, det koster jo ikke noe det. Er vel bedre å høre hva de sier enn å la være å ringe?

Attack`s

• Gjest
« Svar #5 på: 07 Mai 2006, 19:35:13 »
Heldig du Ellenh som har en slik dyrlege  :icon_smile:

Nova

• Gjest
« Svar #6 på: 07 Mai 2006, 22:52:50 »
Tusen takk for svar, jenter! :love: Nå går det bedre, og hevelsen har gått nesten helt ned. Han fikk INGEN plager uteom hevelsen og litt kløe faktisk! Men var jo redd når det var som verst. Han så jo ut som om han hadde en potet under haken... Men nå er det bra igjen! :jippi[1]:

Utlogget UP

• Super avhengig pus
  • Takket: 86
  • Kjønn: Kvinne
  • Kan ikke ta potene av tastaturet - katt
    • Vis profil
« Svar #7 på: 07 Mai 2006, 22:54:50 »
Så bra!!  :jippi[1]: Skjønner at du ble bekymret, det skulle bare mangle!  :wink[1]:
"Handling betyr mer enn ord..."

Nova

• Gjest
« Svar #8 på: 07 Mai 2006, 22:59:23 »
Ja, hehe! Deilig at det gikk så greit for de stakkars dyrene vårene kan jo ikke snakke selv (bortsett fra noen da :fnis[1]:) og da må vi ta affære.. Men jeg følgte godt med på tilstanden hans og jeg tar bare en telefon til dyrlegen i morgen og hører hva hun sier. Men egentlig er han helt bra igjen, da :biggrin: