Skrevet av Emne: Spørsmål rundt parring og litt stress siden nytt kull å han vil mer.  (Lest 404 ganger)

Utlogget Trinity

• Nytt medlem
  • *
  • Takket: 0
    • Vis profil
Hei.

Jeg er en mann med en han og hunkatt som kun er inne katter. Det viste seg at han ikke var kastrert da jeg fik den og nå har de fått et kull. Han er en kjempeflink far som passer på både hun og ungene. Men han vil da ha "litt" igjen og han har prøvd å parre seg et par ganger da jeg har tatt de på fersken som oftest hver gang siden jeg er sykemeldt og er liten leilighet. Har bestilt time til han å må vente til neste uke før han blir kastrert. Jeg ligger nå i stuen for da gjør han ingen ting siden det er kun når jeg går ut fra stuen å lukker døren han slår til. Trenger jeg å bekymre meg for at hun er blitt gravid igjen? Hun fikk dette kullet for litt over en uke siden. Leste det st hun katten mjauer ganske høyt siden penisen til han har små tagger. Hun har aldri reagert sånn som står på nettet med å rulle rundt etter han har joker på henne. Jan jeg ha vært så heldig at han ikke fikk det til?

Takker på forhånd for svar og tips:-)

Innlogget Monica

• Administrator
  • Skravlepus 4
  • Takket: 238
  • Kjønn: Kvinne
  • Alltid i mitt hjerte
    • Vis profil
Hei og velkommen hit.  :yeiiiii:

Ja, hun kan bli gravid igjen allerede nå. Anbefaler at du kastrerer hannen så fort som mulig og hunnen når kattungene er rundt 5-6 uker gamle. Da får du fjerna eventuelle foster og slipper å slite ut hunnkatten totalt og risikere at du ender opp med å flaske opp et kull. Det er mye mer slitsomt enn hva man kan tro.
« Siste redigering: 06 Februar 2018, 02:19:01 av Monica »

Utlogget khawaga

• Kattepratpuser
  • Limt fast til stolen katt
  • Takket: 17
  • Kjønn: Mann
    • Vis profil
    • Khawaga online
Humre; her må du nok gjøre som jomfruenes fedre gjorde på lørdagsnatta i gamle dager: sette deg bak låveveggen med hagla klar. I klartekst: hold de separat når de går ut.

Det burde forresten holde med å kastrere *ham*, siden det er snakk om innekatter. Men har du råd, tar du begge. Vitenskapen sier at det medfører bedre helse og mindre risiko for sykdommer på sikt.