Jeg har mest erfaring fra Buster, som levde på nesten kun våtfor de siste årene.
Husker ikke doseringen, men han hadde jo magesår og fikk derfor små porsjoner ofte.
Tror vi brukte 2-3 poser eller bokser hver dag, men det står jo på posene hva de skal ha.
Bare husk at det må være fullfor, så han får i seg alle næringsstoffene.
Matskålen må vaskes godt mellom hver servering ja. Her får de mye våtfor, så vi har faktisk
over 20 matskåler... og 10 av dem er i konstant bruk

Min erfaring er at våtfor holder lenger i skåla enn 1-2 timer. Både Nusse og Gunnar får våtfor
med seg inn på soverommene om natta, og det hender de spiser restene om morran før jeg står opp.
Da har det sikkert stått 5-6 timer. Det er sikkert ikke idellt, men virker ikke som om smaken er dårlig.
Når jeg er våken og hjemme, så tar jeg bort restene umiddelbart og vasker skåla.
Vi har et ENORMT forbruk av våtfor, hvor halve posen dessverre blir kasta fordi ingen liker bitene.
Dietten til Buster var kjempedyr, men urinforet til Gunnar koster også, og Nusse får jo sin daglige
medisin blandet i våtfor.
Så du kommer nok til å merke at det er dyrere å fore med vått, men det har så uendelig mange fordeler.
Bra for urinveiene, lettere å holde vekta med våtfor. Hadde mine villet, så hadde jeg gitt dem kun våtfor.
Hva slags mat vet jeg ikke, har null peiling på "tannvennlig" for. Husker enten Buster eller Nusse gikk på
Oral ett-eller-annet siden de hadde mye tannstein, men det er hundre år siden... og det var nok tørrfor.
Dette går nok bra, selv om det blir litt mye styr og forandringer i starten. Det viktigste er at du finner noe
som Milo faktisk liker og vil spise.