Skrevet av Emne: Kan hun være drektig?  (Lest 975 ganger)

Utlogget catzy

• Skravlepus 2
  • Takket: 157
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
Kan hun være drektig?
« på: 05 Mai 2006, 01:19:01 »
Shakira er så rar for tiden, veeeeeldig kosete, pratesyk, ligger og ruller så jeg får klappe masse på magen, skal oppetter meg hele tiden, og prater ekstra masse når kleier på magen...
I tillegg så har hun lagt på seg. Kan liksom kjenne en mage der nå, før var hun syltynn...

Hun er innekatt, går på p-pillen, og Faramir ble kastrert for ca 2 uker siden. Jeg har lest at hannkatter kan faktisk greie å parre i opptil 6 uker etter kastrering...

Kan det være at hun er gravid? Hun er helt rar, MYE mer kosete enn vanlig, og da er hun VELDIG kosete fra før.

Kan jo hende hun har spytta eller spydd ut en p-pille eller to... ikke godt å vite med disse luringene... hva tror dere?  :icon_question:

Finnes det noen test for å finne ut om hun er gravid eller ikke? Har liksom ikke lyst å gi henne p-piller fremdeles om hun er gravid. :icon_question:

Utlogget fiskerjentas

• Koseklumpen
  • Takket: 13
    • Vis profil
    • (N) Fiskerjentas
SV: Kan hun være drektig?
« Svar #1 på: 05 Mai 2006, 07:32:27 »
For meg høres det ut som om hun har løpetid. Kanskje hun er av den sorten som må ha p-pille hver 5. dag
Eller kanskje hun har spytet ut en pille.

Om du tror hun er drektig kan du ta ultralyd på henne om 3 uker. Det er den sikreste måten(da må hun være 28 dager drektig)

Utlogget Mira

• Skravlepus
  • *
  • Takket: 87
    • Vis profil
« Svar #2 på: 05 Mai 2006, 18:25:07 »
...også kan du jo se om pattene er hvite eller rosa... Er de rosa, er det en viss sansynlighet for at hun er drektig :icon_frown:

Attack`s

• Gjest
« Svar #3 på: 07 Mai 2006, 13:44:27 »
...også kan du jo se om pattene er hvite eller rosa... Er de rosa, er det en viss sansynlighet for at hun er drektig :icon_frown:

På Kiss ble de vekselsvis rosa og hvite om hverandre,,,,er bedre å se etter størrelsen om det er over  3 uker..

Utlogget Mira

• Skravlepus
  • *
  • Takket: 87
    • Vis profil
« Svar #4 på: 07 Mai 2006, 19:47:36 »

På Kiss ble de vekselsvis rosa og hvite om hverandre,,,,er bedre å se etter størrelsen om det er over  3 uker..

Ok...  :icon_frown:
Crazy sine var knall rosa mesteparten av tiden...