Skrevet av Emne: Kattedo  (Lest 807 ganger)

Utlogget kristin_nord

• Spretten katt
  • Takket: 1
    • Vis profil
Kattedo
« på: 26 Oktober 2017, 02:47:38 »
Jeg har for øyeblikket 5 katter som foretrekker doen innendørs.. jeg føler jeg løper rundt for å rengjøre doer hele tiden siden jeg vil holde det renest mulig...

Så datt det ned en ide i hodet mitt..

Ute har jeg en sånn plastikk sandkasse som ble forsøkt brukt som badebasseng til hundene, men det ble selvfølgelig for lite... kan jeg bytte ut stuedoene (2) med sandkassen? Vil dem like at området er større? *tenketenke*

Sent from my iPhone using Tapatalk

Utlogget Oda

• Kattepratpuser
  • Skravlepus 4
  • Takket: 113
  • Kjønn: Kvinne
  • Bergenser
    • Vis profil
Sv: Kattedo
« Svar #1 på: 26 Oktober 2017, 08:28:10 »
Selvfølgelig kan du det  :icon_smile:

Utlogget Månestråle

• Kattepratpuser
  • Skravlepus 2
  • Takket: 106
    • Vis profil
« Svar #2 på: 26 Oktober 2017, 12:15:15 »
Det kan du.  :nod:

Chat Conversation End

Utlogget kristin_nord

• Spretten katt
    • Vis profil
« Svar #3 på: 27 Oktober 2017, 23:12:22 »
Endte opp med å kjøpe flere doer inntil videre.. haha, snart står det doer overalt

Utlogget Busta

• Administrator
  • Skravlepus 4
  • Takket: 299
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
« Svar #4 på: 27 Oktober 2017, 23:56:53 »
Jeg har en liten do som var tiltenkt Nusse, og en gigantisk do til Gunnar. Den er så svær at den ser ut som et lite badekar.
De bruker doene om hverandre, noen ganger går de på hverandre sitt, og noen ganger gjør begge både nummer 1
og nummer 2 i det store doet. Fordelen med en svær do er at det alltid ser rent ut, for det blir så mye sand i den.
Men jeg hater den virkelig, den er et mareritt å vaske og det går 15 liter sand for å fylle den.

Moralen min er vel at flere små kan være like greit som en stor. Men nå har jeg bare 2 katter da, og ikke 5.
Håper du finner ut av det  :nod:

Utlogget kristin_nord

• Spretten katt
    • Vis profil
« Svar #5 på: 30 Oktober 2017, 19:54:42 »
Jeg har en liten do som var tiltenkt Nusse, og en gigantisk do til Gunnar. Den er så svær at den ser ut som et lite badekar.
De bruker doene om hverandre, noen ganger går de på hverandre sitt, og noen ganger gjør begge både nummer 1
og nummer 2 i det store doet. Fordelen med en svær do er at det alltid ser rent ut, for det blir så mye sand i den.
Men jeg hater den virkelig, den er et mareritt å vaske og det går 15 liter sand for å fylle den.

Moralen min er vel at flere små kan være like greit som en stor. Men nå har jeg bare 2 katter da, og ikke 5.
Håper du finner ut av det  :nod:
Her går alle om hverandre, men jeg kan jo ikke leve ved siden av doene så det må være nok doer til at det ikke blir hardstappa første runde. For det er visstnok smittsomt å drite :p jeg har sånne europris doer med tak over, tar ut døra - for hvis ikke er det ikke plass til de voksne..

Nå har jeg plutselig 6 som går på do :p