Skrevet av Emne: Inaktive medlemmer  (Lest 1137 ganger)

Utlogget khawaga

• Kattepratpuser
  • Limt fast til stolen katt
  • Takket: 17
  • Kjønn: Mann
    • Vis profil
    • Khawaga online
Inaktive medlemmer
« på: 21 April 2017, 11:32:57 »
Jeg ser at Hapzen fyller 29 i dag. Hapzen kjenner jeg litt til; for mange år siden hjalp jeg henne med noe webgrafikk gjennom Norsk Webforum. Det har liten hensikt å gratulere henne direkte, for hun har ikke vært innlogget på over seks år. Slikt får meg til å tenke litt.

I Hapzens tilfelle vet jeg at hun ikke er uinteressert. I sin CV har hun oppført "dyrevelferd". Sannsynligvis har hun fått et liv  :c066: og glemt av hele Katteprat. Jeg gjorde det selv; i 8 år datt jeg ut.

Hva med å sende en e-post til slike medlemmer, for å minne dem på at KP faktisk er oppe og går? Det vil ikke bli oppfattet som plagsomt. Folk bytter ofte mailadresser. Jeg er et unntak; jeg har hatt @khawaga.com i snart 20 år.

Noen på KP kunne gjøre dette, men da helst kunne sende ekte mail fra katteprat.net - en person som gis tilgang til mailserveren. Det behøver altså ikke være noen i administrasjonen.

Jeg ser med glede at de siste par månedene har avstedkommet flere nye medlemmer. Men det er altså noen "gamle" her som kanskje vil bli glade for et tupp i ()().

Navn er redigert bort da ikke alle medlemmer ønsker at nick og navn knyttes sammen.
- Admin
« Siste redigering: 21 April 2017, 13:43:43 av MissMjau »

Utlogget Oda

• Kattepratpuser
  • Skravlepus 4
  • Takket: 113
  • Kjønn: Kvinne
  • Bergenser
    • Vis profil
Sv: Inaktive medlemmer
« Svar #1 på: 21 April 2017, 18:22:15 »
Ja, Hapzen er lenge siden vi har hørt fra. Hun er så søt og hyggelig. Hadde vært koselig å høre fra henne igjen. Jeg var så heldig å ha henne på besøk en gang. Da hadde jeg en katt som hoppet opp i fanget hennes. Nei, det var selvsagt ikke Eva  :morsomt:

Kan godt sende henne en pm, jeg  :icon_smile:

Utlogget khawaga

• Kattepratpuser
  • Limt fast til stolen katt
  • Takket: 17
  • Kjønn: Mann
    • Vis profil
    • Khawaga online
« Svar #2 på: 21 April 2017, 18:34:19 »
Ja, gjør det. Men hun vil jo ikke se det om hun ikke har krysset av for mailvarsling. Det er derfor jeg stresser det der med en varslerunde ... til de som er regget med mailadresse.

Folk kan jo også lett glemme både brukernavn og passord.

Jeg brukte fornavnet hennes litt ubetenksomt, men det er en dårlig identifikant. I 2012 var det 10 807 her i landet med samme fornavn
  :klæbb:
« Siste redigering: 21 April 2017, 18:53:40 av khawaga »

Utlogget Oda

• Kattepratpuser
  • Skravlepus 4
  • Takket: 113
  • Kjønn: Kvinne
  • Bergenser
    • Vis profil
« Svar #3 på: 21 April 2017, 18:59:55 »
Ja, gjør det. Men hun vil jo ikke se det om hun ikke har krysset av for mailvarsling. Det er derfor jeg stresser det der med en varslerunde ... til de som er regget med mailadresse.

Folk kan jo også lett glemme både brukernavn og passord.

Jeg brukte fornavnet hennes litt ubetenksomt, men det er en dårlig identifikant. I 2012 var det 10 807 her i landet med samme fornavn
  :klæbb:

Jeg vet ikke hennes mailadresse, og huker ikke hennes fornavn. Men sender henne en pm