Attack's: hvordan gjør du det med Kiss og alle brumlebassene rundt henne?? 
Etter mamma til Kiss reiste tilbake til oppdretter har jeg ikke hatt særlig problemer.
For den katten likte regelrett ikke hunnkatter her hos meg inkl sin egen datter.
Kiss liker alle hun.
Og jeg elsker hannkatter :icon_razz:
Men nei,her har det jo gått altfor fint,feks ta Cali og Secret flyttet inn,en dag så var dem venner med en av kastratene,Cali og secret fant seg jo en hver.
Det tok en dag ekstra med den motsatte kastrat. (Felix og Bajas)
Kiss trengte en liten uke.Men hun gav seg raskt med diskusjonene da hun så at alle de andre koste seg sammen,da kastet hun inn hånkle og ville være med å kose med resten hun også.
Etter Secret ble mannemann,har hun sluttet å behandle han som babyen sin,men da hun mistet kattungene sist kull,så adopterte hun Secret som syns det blir litt for intense kjærlighet

Felix er jo Kiss vokst opp med,han er fostermor,onkel og bestevenn alt i ett for henne tror jeg.
Neste uke får jeg en ny utfordring,en voksen hunnkatt,,,,,men det går nok fint de også.
Kiss på loftet med sine små,Gloria nede med gutta,Gloria i sengen min alene om natten i starten.Hun vil nok snart lukte både meg og de andre kattene,så jeg tror det vil gå veldig fint.
Jeg tar ingen sorger på forskudd.
Jeg har svært snille medgjørlige og nysgjerrige puser :savle[1]: