Skrevet av Emne: Zolan er borte dypt Savnet og elsket fra Florø.  (Lest 2876 ganger)

Utlogget Phantera

• Avhengig pus
  • **
  • Takket: 26
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
Zolan er borte dypt Savnet og elsket fra Florø.
« på: 26 Desember 2016, 02:49:47 »
Facebook side til han og dem. Jeg hvet ikke om den kommer riktig opp her, jeg, men. Prøvde også å gå via fotobøtta her nå, men internett en min her helt på trynet nå og face og fotobøtta også da arrrrg.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1160342597414833&set=a.344043522378082.79042.100003173108071&type=3&theater

Han er fra Florø. han har en hvit krave ikke helt rundt halsen, men nesten han er rød farget, ett sted mellom langhåret og semi lang pelset pus. Hun har lett og postet rundt omkring, men ingen resultat så langt. her er det litt anderledes menesker da med litt andre kontaker enn det hun har så da prøver jeg her. Si i fra his hennes side ikke kommer opp eller noe her.

Lenge siden jeg var her sist nå, men fortsjatt prøver jeg å følge noe med, hi,hi. :Lilje og Mari:

Utlogget Månestråle

• Kattepratpuser
  • Skravlepus 2
  • Takket: 106
    • Vis profil
Sv: Zolan er borte dypt Savnet og elsket fra Florø.
« Svar #1 på: 26 Desember 2016, 18:37:44 »
Så koselig å "se" deg igjen, Panthera!  :nisseklem:

Håper pusen dukker opp.  :x-fingre:

Chat Conversation End

Utlogget Phantera

• Avhengig pus
  • **
    • Vis profil
« Svar #2 på: 27 Desember 2016, 01:33:26 »
Koselig å se deg også.  :Lilje og Mari: :nisseklem:
Stikker innom en gang i mellom fortsjatt å leser litt rundt. Savner den gode gammle katteprat gjengen.
Masse Jule klemmer her i fra. :nisseklem:

Utlogget Surita

• Kattepratpuser
  • Skravlepus
  • Takket: 36
  • Crazy catperson
    • Vis profil
« Svar #3 på: 06 Januar 2017, 01:48:26 »
Mener å ha fått med meg en tråd på en av de der kattegruppene som er på facebook om at Zolan har kommet tilrette. Men kan ikke bekrefte dette selv da jeg ikke har kontakt med vedkommende. Håper han er trygt hjemme og sover godt og varmt og mett i magen.  :Ben:

Utlogget Phantera

• Avhengig pus
  • **
    • Vis profil
« Svar #4 på: 07 Januar 2017, 03:06:52 »
Mener å ha fått med meg en tråd på en av de der kattegruppene som er på facebook om at Zolan har kommet tilrette. Men kan ikke bekrefte dette selv da jeg ikke har kontakt med vedkommende. Håper han er trygt hjemme og sover godt og varmt og mett i magen.  :Ben:

Det stemmer det. han har kommet tilbake heldigvis, men han har da noen bekkenbrudd her. Det burde blitt oppdaget hos vet på første besøk spør du meg, men,men.......

Godt å "se" deg igjenn. mange klemmer her i fra.  :bigarmhug:

Utlogget Surita

• Kattepratpuser
  • Skravlepus
  • Takket: 36
  • Crazy catperson
    • Vis profil
« Svar #5 på: 07 Januar 2017, 03:08:37 »
Åh kjære vene.  :skjelveleppe: Stakkars gutten. Håper det går bra med han.

Innlogget Oda

• Kattepratpuser
  • Skravlepus 4
  • Takket: 113
  • Bergenser
    • Vis profil
« Svar #6 på: 07 Januar 2017, 09:46:13 »
Så fin han er  :Ben: Håper han kommer hjem. Vet du om han er kommet til rette nå?

Koselig å høre fra deg igjen, Phantera  :bigarmhug:

Utlogget Millapuselusken

• Puselusk
  • Kattepratpuser
  • Skravlepus 4
  • Takket: 92
  • Prrrrrrrrrrrrt
    • Vis profil
« Svar #7 på: 07 Januar 2017, 10:04:30 »
Så fin han er  :Ben: Håper han kommer hjem. Vet du om han er kommet til rette nå?

Koselig å høre fra deg igjen, Phantera  :bigarmhug:

Du må lese innleggene over  :wavewelcome

Utlogget Ulla

• Administrator
  • Skravlepus 4
  • Takket: 656
  • Potespor i våre hjerter
    • Vis profil
« Svar #8 på: 07 Januar 2017, 12:28:48 »
Huff, bekkenbrudd hørtes ikke noe særlig ut.
Håper det går bra med han nå    :hggles:

Innlogget Oda

• Kattepratpuser
  • Skravlepus 4
  • Takket: 113
  • Bergenser
    • Vis profil
« Svar #9 på: 07 Januar 2017, 17:02:40 »

Du må lese innleggene over  :wavewelcome

Å ja, jeg glippet visst de siste.

Godt han var kommet til rette, synd med bekkenbruddet

Utlogget Phantera

• Avhengig pus
  • **
    • Vis profil
« Svar #10 på: 13 Januar 2017, 04:55:33 »
Zolan har kommet til rette. Å godt er det:) jeg fårstår så godt fortivlelsen til eieren her. Jeg husker ikke deg så godt Oda, men, men.. sånn er det. Godt å høre at noen husker meg alikevel da. å hva jeg står for. hi,hi :)

Her inne har man mange som har spisskompetanse på mange områder. når det gjelder katt. her er vi da super katteskruller, hi,hi. Eier av Zolan jeg føler så mye med. hun sier han har flere bekken brudd. tre. jeg kan ikke så mye om dette egentelig, hun skrev meg når Zolan kom inn døren hennes. jeg så selv at han var ustødig. i mitt katte skrulle hode tenkte jeg da Rønken tvert! det ble ikke gjort med en gang, hun tenkte mest på at pusen var dehydrert. jeg sjønner den, men dette kunne være ett tegn på hjerne drypp slag på en pus sånn sett. har sett det selv hvet godt hva det er. alt er realtivt her i verden. Hun skal da poste rønken bilder av hans brudd her. ser frem til den. Jeg har da noe kometanse når det gjelder dette også jeg, så.......

Innlogget khawaga

• Kattepratpuser
  • Limt fast til stolen katt
  • Takket: 17
  • Kjønn: Mann
    • Vis profil
    • Khawaga online
« Svar #11 på: 13 Januar 2017, 05:32:27 »
Ingenting er bedre enn å få beskjed om "kommet til rette".

Jeg stoler på dette, og gleder meg innerst inne. Jeg var selv ute for noe nesten liknende: nyttårsaften forrige året hadde jeg ansvar for en tom naboleilighet med katt installert. Hun var 16 år gammel, tynnhåret og innepus. Hun glapp mellom fingrene mine da jeg åpnet ytterdøren, og kom til rette halvannen uke senere. Mia ble lagt ut på KP og overalt. En morgen så jeg en liten, skremt pus hoppe sneskavlene mot meg i oppkjørselen. Snudde og stakk. Jeg varslet eier, og hun ble fanget inn etter et par timer. Mia lever i dag; 18 år gammel - innepus - rett nord for Vikersund.

Utlogget Phantera

• Avhengig pus
  • **
    • Vis profil
« Svar #12 på: 13 Januar 2017, 15:01:46 »
Ingenting er bedre enn å få beskjed om "kommet til rette".

Jeg stoler på dette, og gleder meg innerst inne. Jeg var selv ute for noe nesten liknende: nyttårsaften forrige året hadde jeg ansvar for en tom naboleilighet med katt installert. Hun var 16 år gammel, tynnhåret og innepus. Hun glapp mellom fingrene mine da jeg åpnet ytterdøren, og kom til rette halvannen uke senere. Mia ble lagt ut på KP og overalt. En morgen så jeg en liten, skremt pus hoppe sneskavlene mot meg i oppkjørselen. Snudde og stakk. Jeg varslet eier, og hun ble fanget inn etter et par timer. Mia lever i dag; 18 år gammel - innepus - rett nord for Vikersund.

Det er så fort gjordt at de kan gli gjennom fingrene på en. Å med en så gammel pus å da som ikke er din i tillegg, huff. Godt hun ble fanget inn igjenn.

Det er ikke dårlig at hun har blitt så gammel. :doublelove:

Sokrates pusen min har da stukket av gårde noen ganger han også. en gang var han borte i flere timer. Nå når han sniker seg ut så går han ikke langt og er trygg ute. Jeg er jo ofte ute med han i sele og bånd. Så han hvet godt hvor han er og hvor hjemmet hanses er. Alikevel så kan jo ting skje.

:bigarmhug: